Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
stella skriver: det er min den 3.
det er min den 3.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaSoefelt skriver: Så fint!Hvad sys du i forhold til smerten?
Så fint!Hvad sys du i forhold til smerten?
Altså den jeg har nu, den synes jeg jo gjorde MEGA ondt, men det er ingenting i forhold til den jeg har på maven..
CamillaSoefelt skriver: Hehe. Hvordan med det der farve, går det i kroppen, du ved ind i blodet eller what man nu siger?Altså jeg tænkte lidt noget i stil med stjerner, så en stjerne for hvert af de børn jeg har/får..?? Men ved ikke?
Hehe. Hvordan med det der farve, går det i kroppen, du ved ind i blodet eller what man nu siger?Altså jeg tænkte lidt noget i stil med stjerner, så en stjerne for hvert af de børn jeg har/får..?? Men ved ikke?
Altså, vælger du en god, anerkendt tatovør, så behøver du ikke være bekymret. Hvis de bruger den rette blæk er risikoen for allergi minimal, og de skulle gerne lave en test på dig inden I går igang
Det kunne du da sagtens, hvis det er det du synes
CamillaSoefelt skriver: Hvor fint, hvad er et Aum??Hvor ondt fra 1-10 sys du det gjorde? Og 10 er mega værst
Hvor fint, hvad er et Aum??Hvor ondt fra 1-10 sys du det gjorde? Og 10 er mega værst
Tror det er sååå forskelligt fra person til person Og alt efter hvor meget adrenalin man lige har i kroppen - jeg synes ikke det gjorde specielt ondt, men rart var det da heller ikke hehe.
Derudover gjorde det mere ondt at få den tegnet op - nok fordi adrenalinen ikke kørte på så højt tryk som første gang
Aum er et buddhistisk symbol med rigtig mange betydninger - det er dog ikke det religiøse der har betydet noget for mig. For mig symboliserer den en musikgenre, Goa, som jeg var/er tosset med. Aum betyder blandt andet "den reneste lyd" og det er højeste mantra i buddhismen. Og så symboliserer den vores venskab
CamillaSoefelt skriver: Hehe.Det med nakken, der havde jeg overvejet at når jeg har fået de børn jeg skal ha, så skal jeg ha deres forbogstaver i nakken.. Du ved sådan flettet ind i hinanden. Enten det, ellers stjernerne på håndleddet
Hehe.Det med nakken, der havde jeg overvejet at når jeg har fået de børn jeg skal ha, så skal jeg ha deres forbogstaver i nakken.. Du ved sådan flettet ind i hinanden. Enten det, ellers stjernerne på håndleddet
meeèn, jeg tør desværre ikke. det gør så fucking ondt syntes jeg.
jeg har tænkt mig jeg skal prøve den der "trylle-creme" man også bruger til børnene når de skal stikkes
Katte87 skriver: Tror det er sååå forskelligt fra person til person Og alt efter hvor meget adrenalin man lige har i kroppen - jeg synes ikke det gjorde specielt ondt, men rart var det da heller ikke hehe. Derudover gjorde det mere ondt at få den tegnet op - nok fordi adrenalinen ikke kørte på så højt tryk som første gang Aum er et buddhistisk symbol med rigtig mange betydninger - det er dog ikke det religiøse der har betydet noget for mig. For mig symboliserer den en musikgenre, Goa, som jeg var/er tosset med. Aum betyder blandt andet "den reneste lyd" og det er højeste mantra i buddhismen. Og så symboliserer den vores venskab
sandorff skriver: meeèn, jeg tør desværre ikke. det gør så fucking ondt syntes jeg. jeg har tænkt mig jeg skal prøve den der "trylle-creme" man også bruger til børnene når de skal stikkes
Dinna88 skriver: Altså, vælger du en god, anerkendt tatovør, så behøver du ikke være bekymret. Hvis de bruger den rette blæk er risikoen for allergi minimal, og de skulle gerne lave en test på dig inden I går igang Det kunne du da sagtens, hvis det er det du synes
CamillaSoefelt skriver: Cool! Sys det er fedt når de betyder noget specielt for enAltså det her med og få den tegnet op, er det noget man BØR gøre? Det har jeg da aldrig fået gjort med min? Fik dne lavet som 17årig og er 26 nu.. hehe..
Cool! Sys det er fedt når de betyder noget specielt for enAltså det her med og få den tegnet op, er det noget man BØR gøre? Det har jeg da aldrig fået gjort med min? Fik dne lavet som 17årig og er 26 nu.. hehe..
Jah, det er jeg også mest til For mig skal der helst være en god grund til, at det er på kroppen hehe.
Tja ved ikke om man BØR, det kommer nok også meget an på hvor god en tattovør man har været hos, hvor meget man har pillet i den og i det hele taget hvor meget blæk der er trukket ud
Min blev desværre lavet hos en rigtig dårlig tatovør Så den er ikke så flot som den kunne have været - har dog fundet en genial tatovør som kan få lov at lave resten af dem jeg skal have!
Men hvis den stadig er flot, så betyder det vel ikke så meget? Er det med farve eller i sort? Min far har en i farve som helt klart burde tegnes op fordi den har mistet farverne.
CamillaSoefelt skriver: Hvor bor du henne af? Jeg fik lavet min på Nyhavn 17, hos en der hedder Brian.. Men han lavede sku ik nogen test? Burde han det?
Hvor bor du henne af? Jeg fik lavet min på Nyhavn 17, hos en der hedder Brian.. Men han lavede sku ik nogen test? Burde han det?
Jeg bor i Randers Hm, ja, de skal tjekke om du er allergisk - ligesom når du farver dit hår derhjemme. Jeg sad mid en klat blæk på min arm imens han gjorde maskinen, stolen m.m. klar - og der var ingen reaktion. Men da jeg fik lavet den på håndleddet testede han mig ikke - han standarder var sgu lidt lave, men han kan tatovere og jeg stoler på hygiejnen der. Normalt synes jeg det er hul i hovedet at gøre som jeg gjorde, men noget sagde mig, at jeg sagtens kunne - så havde intet problem med det, og heller ikke med, at han ikke testede mig for allerg, det var bare en fornemmelse jeg havde.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128