Alt det her med tatoveringer;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

CamillaSoefelt

Katte87 skriver:

Jah, det er jeg også mest til For mig skal der helst være en god grund til, at det er på kroppen hehe.

Tja ved ikke om man BØR, det kommer nok også meget an på hvor god en tattovør man har været hos, hvor meget man har pillet i den og i det hele taget hvor meget blæk der er trukket ud

Min blev desværre lavet hos en rigtig dårlig tatovør Så den er ikke så flot som den kunne have været - har dog fundet en genial tatovør som  kan få lov at lave resten af dem jeg skal have!

Men hvis den stadig er flot, så betyder det vel ikke så meget? Er det med farve eller i sort? Min far har en i farve som helt klart burde tegnes op fordi den har mistet farverne.

Okey.. Jamen det er vel osse det jeg har tænkt, at så længe den er flot gør det vel ikke så meget Min er sort, uden farve. men ja, som du siger med din fars.. Det er nok oftest dem med farve der trænger til en opdatering

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Ka+Ma=Be

CamillaSoefelt skriver:

Okey.. Jamen det er vel osse det jeg har tænkt, at så længe den er flot gør det vel ikke så meget Min er sort, uden farve. men ja, som du siger med din fars.. Det er nok oftest dem med farve der trænger til en opdatering

Jah det er jo det Hvis den stadig er flot synes jeg ikke der er nogen grund til det

Anmeld

7. juni 2011

CamillaSoefelt

MissGeoh skriver:

Altså den jeg har nu, den synes jeg jo gjorde MEGA ondt, men det er ingenting i forhold til den jeg har på maven..

Anmeld

7. juni 2011

CamillaSoefelt

Katte87 skriver:

Jah det er jo det Hvis den stadig er flot synes jeg ikke der er nogen grund til det

Anmeld

7. juni 2011

MissGeoh

CamillaSoefelt skriver:

Ej det er ikke slemt.. Men man er jo meget forskellige..

Anmeld

7. juni 2011

CamillaSoefelt

Dinna88 skriver:

Jeg bor i Randers
Hm, ja, de skal tjekke om du er allergisk - ligesom når du farver dit hår derhjemme. Jeg sad mid en klat blæk på min arm imens han gjorde maskinen, stolen m.m. klar - og der var ingen reaktion. Men da jeg fik lavet den på håndleddet testede han mig ikke - han standarder var sgu lidt lave, men han kan tatovere og jeg stoler på hygiejnen der. Normalt synes jeg det er hul i hovedet at gøre som jeg gjorde, men noget sagde mig, at jeg sagtens kunne - så havde intet problem med det, og heller ikke med, at han ikke testede mig for allerg, det var bare en fornemmelse jeg havde.  

Ok.. Kan da godt være ham Brian os gjorde det på mig, kan jeg ski ik huske?

Anmeld

7. juni 2011

CamillaSoefelt

MissGeoh skriver:

Ej det er ikke slemt.. Men man er jo meget forskellige..

haha, kan du sagtens sige.. Blir helt pivet nu...

Anmeld

7. juni 2011

Dinna88

CamillaSoefelt skriver:

Ok.. Kan da godt være ham Brian os gjorde det på mig, kan jeg ski ik huske?

Tja... Pyt - du var jo tilsyneladende ikke allergisk

Anmeld

7. juni 2011

MissGeoh

CamillaSoefelt skriver:

haha, kan du sagtens sige.. Blir helt pivet nu...

Ej det skal du altså ikke.. Du har født..

Anmeld

7. juni 2011

CamillaSoefelt

Dinna88 skriver:

Tja... Pyt - du var jo tilsyneladende ikke allergisk

Nemlig - tænkte jeg også;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.