Baby-alarmer ? ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Rosengreen

Vi har en Padwico Babyalarm fra babysam til 1249,-

Den er bare super god, vi har brugt den i halvandet år nu uden problemer. 

Den er lille, lige til at have i lommen.  Den har lang rækkevidde og mange forskellige kanaler (så den ikke går i andre babyalarmer) Der er temperaturmåler på, man kan desuden indstille den til at bippe når der bliver for koldt eller varmt (man bestemmer selv ved hvilken temperatur det er). Man kan sætte den til at vibrerer. Den holder lang tid på batteri. Man kan indstille lydfølsomheden på den. Ja, det lyder måske som en salgstale, men den har virkelig været god for os 

Held og lykke med jagten! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

lukasmor

Det kommer helt an på jeres behov

Min kæreste og jeg skulle bare bruge en til hvis han lå på altanen eller vi sad på altanen mens han sov herinde og vi købte en for 199kr. i Ikea som vi har været meget tilfredse med selvom vi ikke rigtig forventede noget af dem 

Anmeld

7. juni 2011

mortilnoahogmelina

SommerBlomst skriver:

Ja, det var en god idé. det vil jeg lige lufte for ham....

Synes jeg ville være en god idé

Anmeld

7. juni 2011

Frk.Munk

Myntes Mor skriver:

Den er lille, lige til at have i lommen.  Den har lang rækkevidde og mange forskellige kanaler (så den ikke går i andre babyalarmer) Der er temperaturmåler på, man kan desuden indstille den til at bippe når der bliver for koldt eller varmt (man bestemmer selv ved hvilken temperatur det er). Man kan sætte den til at vibrerer. Den holder lang tid på batteri. Man kan indstille lydfølsomheden på den. Ja, det lyder måske som en salgstale, men den har virkelig været god for os 

Wow, den lyder godt nok os god - jeg skal godt nok igang med at overtale manden, syntes ikke man skal gå på kompromi med sådan noget udstyr her!

Anmeld

7. juni 2011

Frk.Munk

Lukasmor skriver:

Det kommer helt an på jeres behov

Min kæreste og jeg skulle bare bruge en til hvis han lå på altanen eller vi sad på altanen mens han sov herinde og vi købte en for 199kr. i Ikea som vi har været meget tilfredse med selvom vi ikke rigtig forventede noget af dem 

ej, vidste slet ikke at Ikea også lavede babyalarmer.... rækker de langt?

Anmeld

7. juni 2011

Isabella_mor

SommerBlomst skriver:

De ser også gode ud når man læser om dem....

vi gik rigtig meget i nørde mode herhjemme da vi skulle finde en babyalarm.. og den der har bare fået de bedste anmeldelser.. og vi købte den endda uden at kende til den fordi at vi lige så den i elgiganten til en rimelig pris der for 6 mdr siden..  of har så efterfølgende læst om den og læst anmeldelser osv.. og det passede meget godt til vores egen opfattelse af den.. den er smadder god. og ALLE pengene værd.. helt sikkert... 

Anmeld

7. juni 2011

Josesmor

Myntes Mor skriver:

Den har vi også og den er rigtig god så vil klart anbefale den..Kan også lige tilføje de tit er på tilbud i babysam til 999kr

Anmeld

7. juni 2011

lukasmor

SommerBlomst skriver:

ej, vidste slet ikke at Ikea også lavede babyalarmer.... rækker de langt?

Uha jeg ved i hvert fald at de rækker mindst 10 meter. Måske det står på hjemmesiden? Kunne jo være de ikke rækte længere, derfor den billige pris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.