Baby-alarmer ? ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Isabella_mor

vi har den der hedder NeoNate og den er simpelthen bare fantastisk. lille og let... lige til at have med i lommen. men vibration hvis man nu feks. er et sted hvor man ikke kan høre der bliver grædt, så vibrere den samtidig, og viser temperatur og i baby enheden er der lys, og så kan man klatlade dem uden at de bliver forringet... så den er vi bare rigtig glade for. og så rækker den forholdsvist langt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Frk.Munk

Pernille08 skriver:

VI har købt dem fra super nova , ja de er dyre 1299 , og hold nu op hvor har vi bare været glæde for dem .
VI bruger dem dagligt .

Dem har jeg også kigget på, men manden er overbevist om at dem fra Harald nyborg er lige så gode ..... typisk mænd

Anmeld

7. juni 2011

Frk.Munk

isabellamor skriver:

vi har den der hedder NeoNate og den er simpelthen bare fantastisk. lille og let... lige til at have med i lommen. men vibration hvis man nu feks. er et sted hvor man ikke kan høre der bliver grædt, så vibrere den samtidig, og viser temperatur og i baby enheden er der lys, og så kan man klatlade dem uden at de bliver forringet... så den er vi bare rigtig glade for. og så rækker den forholdsvist langt..

Det lyder jo meget godt i mine øre, dem vil jeg lige kigge lidt nærmere på

Anmeld

7. juni 2011

Darling<3

isabellamor skriver:

Denne her i har???

Super lækker Neo Nate babyalarm

Anmeld

7. juni 2011

mortilnoahogmelina

SommerBlomst skriver:

Dem har jeg også kigget på, men manden er overbevist om at dem fra Harald nyborg er lige så gode ..... typisk mænd

Ja kan jeg desværre ikke svare på men jeg er overbevist om at på den front får du hvad du betaler for .

JEg arbejder selv i legetøjsbutik og jeg Har haft flere kunder som har købt walki talki fordi de billige baby alarmer de havde fungerer ikke optimalt .
Jeg kan bestemt kun anbefale dem vi har . Så heller spare op til dem , kg brugte dem først da han var 3 måneder .

Anmeld

7. juni 2011

Frk.Munk

Pernille08 skriver:

Ja kan jeg desværre ikke svare på men jeg er overbevist om at på den front får du hvad du betaler for .

JEg arbejder selv i legetøjsbutik og jeg Har haft flere kunder som har købt walki talki fordi de billige baby alarmer de havde fungerer ikke optimalt .
Jeg kan bestemt kun anbefale dem vi har . Så heller spare op til dem , kg brugte dem først da han var 3 måneder .

Jeg er også sikker på det er noget bras til de penge - og jeg tror også man lige så godt kan købe nogle ordentlige fra starten...

Anmeld

7. juni 2011

mortilnoahogmelina

SommerBlomst skriver:

Jeg er også sikker på det er noget bras til de penge - og jeg tror også man lige så godt kan købe nogle ordentlige fra starten...

JA . JEG synes du skal prøve at fortælle ham det endnu engang og sa ligge baby alarmer som sidste priotet at købe inden baby kommer .

Vi selv købte dem i januar jeg fødte i december . Så jeg tror sagtens man kan undvære dem den første måned og spare sammen til dem .

Anmeld

7. juni 2011

Isabella_mor

Honey's Kone<3 skriver:

Denne her i har???

Super lækker Neo Nate babyalarm

yeps

og der er også meget lav stråling i... 

Anmeld

7. juni 2011

Frk.Munk

Pernille08 skriver:

JA . JEG synes du skal prøve at fortælle ham det endnu engang og sa ligge baby alarmer som sidste priotet at købe inden baby kommer .

Vi selv købte dem i januar jeg fødte i december . Så jeg tror sagtens man kan undvære dem den første måned og spare sammen til dem .

Ja, det var en god idé. det vil jeg lige lufte for ham....

Anmeld

7. juni 2011

Frk.Munk

isabellamor skriver:

yeps

og der er også meget lav stråling i... 

De ser også gode ud når man læser om dem....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.