Baby-alarmer ? ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.007 visninger
27 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Frk.Munk

Hjæææælp

Baby-alarmer, hvad skal man dog vælge?? Skal de ikke være godkendte til at være baby-alarmer? Eller kan man godt bruge walkie-talkie-sæt evt. fra Harald Nyborg? Der er jo stor prisforskel............. Jeg syntes det er en jungle!

Hvad har i af erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Ka+Ma=Be

SommerBlomst skriver:

Hjæææælp

Baby-alarmer, hvad skal man dog vælge?? Skal de ikke være godkendte til at være baby-alarmer? Eller kan man godt bruge walkie-talkie-sæt evt. fra Harald Nyborg? Der er jo stor prisforskel............. Jeg syntes det er en jungle!

Hvad har i af erfaring?

Jeg holder også lige øje her

Synes virkelig også det er en jungle!

Anmeld

7. juni 2011

bøgelund

SommerBlomst skriver:

Hjæææælp

Hvad har i af erfaring?

vi har den her.. HOLD DIG FRA DEN!  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juni 2011

Hvem?

SommerBlomst skriver:

Hjæææælp

Hvad har i af erfaring?

Vi prøvede et par billige først, b.la. Avent's men det var noget skrammel, så købte jeg langt om længe Super Nova D7 og den er genial, den er lidt dyr, men helt klart pengene værd

Anmeld

7. juni 2011

mortilnoahogmelina

SommerBlomst skriver:

Hjæææælp

Hvad har i af erfaring?

VI har købt dem fra super nova , ja de er dyre 1299 , og hold nu op hvor har vi bare været glæde for dem .
VI bruger dem dagligt .

Anmeld

7. juni 2011

Ka+Ma=Be

SanneBoe skriver:

Vi prøvede et par billige først, b.la. Avent's men det var noget skrammel, så købte jeg langt om længe Super Nova D7 og den er genial, den er lidt dyr, men helt klart pengene værd

Præcis det du skriver, har jeg også hørt fra flere At man kan lige så godt bruge pengene med det samme! Har et venndepar som har købt 3 babyalarmer, fordi de første to var noget værre skrammel - så de kunne lige så godt have sparet pengene og købt de dyre

Anmeld

7. juni 2011

Smilendesussi

Hejsa.

Jeg har købt neo nate alarmerne. Fik dem til 999 kr. i Elgiganten, men de er vist steget til 1199 kr. nu. De er rigtig gode, men meget lydfølsomme, man kan dog skrue ned for mikrofon-følsomheden.

Jeg valgte dem fordi vi (forhåbentligt) går en varm tid i møde og så er det meget praktisk med temperaturmåler. Derudover er de meget små og det tiltalte mig også.

Anmeld

7. juni 2011

Frk.Munk

Katte87 skriver:

Jeg holder også lige øje her

Synes virkelig også det er en jungle!

Ja, det er slet ikke til at finde ud af! håber på lidt hjælp her inde fra

Anmeld

7. juni 2011

Frk.Munk

bøgelund1 skriver:

vi har den her.. HOLD DIG FRA DEN!  

Tak for råd

Anmeld

7. juni 2011

Frk.Munk

SanneBoe skriver:

Taaak for råd ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.