Den første tand , Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Fru.Mäes <3

W.. skriver:

Puuuuuha! Det beroligede mig Fik lidt stress på min drengs vegne, da jeg læste de andre svar.

William er 9 mdr og ikke en eneste bisse. Vi har ikke travlt herhjemme. Vi kravler heller ikke endnu

Jeg har en lille GUMMI-Tarzan herhjemme Felix har hverken tænder, ruller, eller støtter på sine ben endnu Han bliver 7 måneder i weekenden. Men min sundhedsplejerske siger osse at han er en smule DOVN anlagt.. Så din søn er ikke den eneste der ikke er så hurtigt til alle ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Clisolka

ChipChap skriver:

begge på samme tid, kunne du mærke forandring på hende

Nej, hun var ikke så slem - men lidt pylret. Hun havde ingen rød numse eller andet... 

Anmeld

8. juni 2011

Tvillingemor80

Mine piger er 1 år og har stadig INGEN tænder

Anmeld

8. juni 2011

TineA

FrøkenHedegaard skriver:

Jeg har en lille GUMMI-Tarzan herhjemme Felix har hverken tænder, ruller, eller støtter på sine ben endnu Han bliver 7 måneder i weekenden. Men min sundhedsplejerske siger osse at han er en smule DOVN anlagt.. Så din søn er ikke den eneste der ikke er så hurtigt til alle ting

Haha, gummi tarzan ,) Ja, det er bare skønt med dovne unger - skal vi ikke allerede glæde os til at de bliver teenagere? Haha

Anmeld

8. juni 2011

Anne85

Nynne fik de første to tænder da vi var 9 mdr (og hun har stadig kun de to her 1 1/2 måned efter) - storebror fik dem da han var omkring 7 mdr

Anmeld

8. juni 2011

Mor til prinsessen :-)

ChipChap skriver:

Tror lille mand er ved at få en tand ( 4måneder ), han bider hele tiden i legetøj gerne i det hårdre frem for f.eks bamser. Han savler helt vildt, og er bare rigtig irritabel, sover højst en time før han vågner og græder. Idag græd han og vred sig konstant i 5 timer. Jeg var ved at gå ud af mit gode skind.
Han er nu endelig faldet til ro og sover, snart halvanden time.

Hvornår fik jeres den første tand ?

hmm... det lyder som min datter... og hun er nu 6.5 måned og ja der er ingen tænder kommet endnu hehe.. jeg har troet siden hun var 4 måneder at NU kommer de snart....

vi venter stadig

Anmeld

8. juni 2011

ChipChap

Mor til prinsessen :-) skriver:

hmm... det lyder som min datter... og hun er nu 6.5 måned og ja der er ingen tænder kommet endnu hehe.. jeg har troet siden hun var 4 måneder at NU kommer de snart....

vi venter stadig

Det lyder ikke sjovt, hvis hun så har været pylret i så lang tid .
Tror også denne lummer varme gør det hele bare endnu mere irriterende for ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.