Den første tand , Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

ChipChap

aya-zia skriver:

aya var 3½ månede ca... og hun fik 4 PÅ EN GANG... heldigvis UDEN brok eller noget... aya bliver lige om snart 5 år og har skiftet to tænder.... hehe og har 4 rokke-tænder

zia var 4 måneder og fik 2 på en gang... hun havde heller ik noget brok eller sygdom...

JUBII FOR NEMME BØRN

Dejligt !"!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

aya-zia

ChipChap skriver:

Dejligt !"!!

meget hehe

Anmeld

7. juni 2011

jacqueline84

ChipChap skriver:

Tror lille mand er ved at få en tand ( 4måneder ), han bider hele tiden i legetøj gerne i det hårdre frem for f.eks bamser. Han savler helt vildt, og er bare rigtig irritabel, sover højst en time før han vågner og græder. Idag græd han og vred sig konstant i 5 timer. Jeg var ved at gå ud af mit gode skind.
Han er nu endelig faldet til ro og sover, snart halvanden time.

Hvornår fik jeres den første tand ?

Er i præcis samme situation.. Puha hun er pylret, og sover næsten ikke.. Hun er lige faldet i søvn ved siden af mig på sofaen. Jeg flytter mig ikke før hun sover helt tungt Hun er 8 mdr.

Anmeld

7. juni 2011

Sara.

Min pige var 9 en halv mdr. da den første tand kom. Min dreng lige da han blev 1 år. Nu er han 14 mdr og har 6 tænder

Min kusine har en pige på 8 en halv mdr. Hun blev født med en tand i munden men det er stadig den eneste der er der

Anmeld

7. juni 2011

2babygirls

fif skriver:

Hihi røv numse!!! Du mener vel rød numse.....

Jo, hahahahahaha

Anmeld

7. juni 2011

fif

Tina&Martin skriver:

Jo, hahahahahaha

Anmeld

7. juni 2011

TineA

lærkes_mor skriver:

Min pige var 9 en halv mdr. da den første tand kom. Min dreng lige da han blev 1 år. Nu er han 14 mdr og har 6 tænder

Min kusine har en pige på 8 en halv mdr. Hun blev født med en tand i munden men det er stadig den eneste der er der

Puuuuuha! Det beroligede mig Fik lidt stress på min drengs vegne, da jeg læste de andre svar.

William er 9 mdr og ikke en eneste bisse. Vi har ikke travlt herhjemme. Vi kravler heller ikke endnu

Anmeld

7. juni 2011

ChipChap

lærkes_mor skriver:

hun ammede da vel ikke så ? avs!

Anmeld

7. juni 2011

FrkLarsen

Emilie fik sin første tand da hun var 8 måneder..

Nu er hun 10måneder og har 4 :-)

Anmeld

7. juni 2011

ChipChap

Nadia&Daniel skriver:

Laura er 7½ mdr. - nr. 2 tand er ved at komme frem nu.

hvornår fik hun den første?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.