Så skuffet over min svigermor ;-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2008

Miamaja

wamse skriver:

åh synes bare det er forsøgt, jeg sender også trofast hver år en blomst til morsdag til hende. Hun glemte så alt om vores 1 års bryllupsdag og min fødselsdag. Faktisk har min ene søn fødselsdag dagen efter hende, og selvom jeg var sur på hende ringede min søn pænt og sagde tak for de penge de havde 3 uger i forvejen, der var ingen tillykke eller noget til ham, bare velbekomme. Hun er nu også sur over at vi ikke komme så ofte op til dem som jeg gør over til min egen mor, jamen jeg skal ikke stå til regnskab overfor dem da, og min mand har måske været med hos min familie 1 gang det sidste halve år, det står ham altså frit for at besøge hans familie, jeg skal vel ikke med hver gang. Hun er jo slet ikke så gammel, altså kun 55, samme alder som min mor, og min mor sidder ALDRIG og taler sådan til folk. Min mor har også selvom hun ingen bil har, taget herned og hjulpen til, da alt brændte på, hun tilbød at være barnepige, så jeg kunne tage overarbejde, fordi vi også økonomisk var meget presset.

Ok hun husker slet ikke din fosdag. ... jamen saa kan hun jo heller ikke forlange du skal huske hendes Begynder faktisk at tro hun er det man kalder en 'lost cause' her i USA

du gor det bedste du kan og mere kan man ikke forlange, saa i det minste kan du have din samvittighed i orden og det skal nok gaa alt sammen paa trods.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2008

Hedegaard

hej

jeg sider her og bliver helt ked af det.
jeg kender det på en måde godt det er bare min mormor istedet. (det er fan..... ikke sjovt). jeg kan godt følge dig det med dine to drenge ingen gave får. den føgelse er bestemt ikk sjov at man kan se sine søskende får en, men ikk en selv. (det gør meget ondt) især når det er de voksne der er sur på hinanden. jeg er virkelig ked af at høre din historie og jeg håber at i kan slutte fred på et tidspunkt (ved det er svært... snakker ikk selv med min mormor, men hun får stadig en gave selvom jeg ikk får).

helene

Anmeld

27. november 2008

wamse

Hedegaard skriver:

hej

jeg sider her og bliver helt ked af det.
jeg kender det på en måde godt det er bare min mormor istedet. (det er fan..... ikke sjovt). jeg kan godt følge dig det med dine to drenge ingen gave får. den føgelse er bestemt ikk sjov at man kan se sine søskende får en, men ikk en selv. (det gør meget ondt) især når det er de voksne der er sur på hinanden. jeg er virkelig ked af at høre din historie og jeg håber at i kan slutte fred på et tidspunkt (ved det er svært... snakker ikk selv med min mormor, men hun får stadig en gave selvom jeg ikk får).

helene

Hejsa. Så prøvede jeg i går at række hende en hånd, og uh hvor jeg fortrød, hun vil på ingen måde have kontakt fra mig mere, og kontakten til min mand og datter, kommer til at foregå andetsteds, for hun vil ikke sætte sine ben her i mit hjem Jeg skrev dog til sidst om hun var sikker på at hun ønskede at behandle 2 drenge på den måde, og dertil ingen svar. Jeg spurgte om hun var klar over at min søn havde spurgt om, hvorfor han blev fravalgt - ingen svar. Så jeg må så sige at det er simpelthen forsøgt der der skal, og det er så stoppet nu.
Tak for alle jeres gode svar.

Anmeld

27. november 2008

Hedegaard

pyha hun er undskyld mig en ond kvinde, hvis hun er ligeglad med børnene..
men jeg vil give dig stor ros for at have prøvet. håber du får det bedre.

helene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.