Hedegaard skriver:
hej
jeg sider her og bliver helt ked af det.
jeg kender det på en måde godt det er bare min mormor istedet. (det er fan..... ikke sjovt). jeg kan godt følge dig det med dine to drenge ingen gave får. den føgelse er bestemt ikk sjov at man kan se sine søskende får en, men ikk en selv. (det gør meget ondt) især når det er de voksne der er sur på hinanden. jeg er virkelig ked af at høre din historie og jeg håber at i kan slutte fred på et tidspunkt (ved det er svært... snakker ikk selv med min mormor, men hun får stadig en gave selvom jeg ikk får).
helene
Hejsa. Så prøvede jeg i går at række hende en hånd, og uh hvor jeg fortrød, hun vil på ingen måde have kontakt fra mig mere, og kontakten til min mand og datter, kommer til at foregå andetsteds, for hun vil ikke sætte sine ben her i mit hjem

Jeg skrev dog til sidst om hun var sikker på at hun ønskede at behandle 2 drenge på den måde, og dertil ingen svar. Jeg spurgte om hun var klar over at min søn havde spurgt om, hvorfor han blev fravalgt - ingen svar. Så jeg må så sige at det er simpelthen forsøgt der der skal, og det er så stoppet nu.
Tak for alle jeres gode svar.
Anmeld