Søde Wamse, hvor er det bare træls.Som mor elsker man sine børn lige højt og et eller andet sted ønsker man at nye bedsteforældre gør det samme som et bio-barnebarn. Jeg kan sagtens sætte mig ind i den følelse af, at ens børn blvier valgt fra pga en dum strid mellem voksne.
Jeg synes faktisk, det er smadder godt gået af dig, at du er ærlig omkring det. Og det er så godt, at din mand har fået en diagnose, for så er det nemmere at forstå hans handlinger, misbrug etc.
Ikke for at forsvare din sv.mor, men mange mødre har svært ved at se ngoet forkert ved deres barn, og når du så fortælelr åbent omkring jeres problemer, så kan det i hendes hoved jo være dig, fordi det er svært at erkende, at ens elskede unge har problemer eller lider af en sygdom. Så er det nememre at skyde skylden videre. Det skal du bestemt ikke finde dig i, og dine unger skal behandles med samme respekt bio.- eller ej.
Jeg tænker lidt på, om det måske vil være en idé at skrive et brev til hende, når du har det hele lidt på afstand, hvor du fortæller om, hvordan du føler dig behandlet og hvad det gør ved dig. For naturligvis er det hårdt at have en kamp kørende med sin svigermor. Lige som du sluger store kæmpe gigantiske kameler for husfredens skyld, din mand, ungers og din egen, så skal hun gøre det samme. Og det virker det bestemt ikke til.
KH
Anne
Anmeld