Hamburgerryg og flødekartofler?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Caroline86

KamillaT skriver:

Det lyder alligevel også rigtig lækkert! 

ja, det synes jeg også

Kunne faktisk godt spise lidt pastasalat lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

KamillaT

Caroline86 skriver:

ja, det synes jeg også

Kunne faktisk godt spise lidt pastasalat lige nu

ja det kunne jeg egentlig også godt! det smager bare vildt godt  

Anmeld

8. juni 2011

Stumpen

Det synes jeg sagtens at du kan, men ville nok lave en stor lækker bland-selv-salat til og lækre grovflütes...

Anmeld

8. juni 2011

Silas&Mille

Jeg tænker bare, skal det være noget udover det sædvanlige "bare" fordi det er en barnedåb? 

Jeg er helt lost på det område  Og vil jo selvfølgelig også gerne servere noget lækkert mad 

Har sgu en del gange efterhånden overvejet bare at servere kaffe & kage 

Efter min mening skal det ikke være noget helt vildt stort og ud over det sædvanlige, det man servere.

Vi serverede mørbrad i flødesovs, frikadeller og kylling, men kartoffelsalat, flødekartofler (lavet med mornay sauce i stedet for fløde) og et stort salat bord til. 

Ikke noget anderledes. Det kunne jeg fx også finde på at servere til min 30 års fødselsdag. Dejlig nemt og der er noget for alle.

Jeg synes det lyder rigtig lækkert med hamburgerryg og flødekartofler (lav dem evt med mornay sauce i stedet for, så bliver de rigtig rigtig gode) og lav så en lille salat bar eller lignende til, så synes jeg det er fint  

Godt nok er det en stort dag, men det er altså ikke et bryllup eller stor rund fødselsdag

Anmeld

8. juni 2011

KamillaT

MoriSverige skriver:

Efter min mening skal det ikke være noget helt vildt stort og ud over det sædvanlige, det man servere.

Vi serverede mørbrad i flødesovs, frikadeller og kylling, men kartoffelsalat, flødekartofler (lavet med mornay sauce i stedet for fløde) og et stort salat bord til. 

Ikke noget anderledes. Det kunne jeg fx også finde på at servere til min 30 års fødselsdag. Dejlig nemt og der er noget for alle.

Jeg synes det lyder rigtig lækkert med hamburgerryg og flødekartofler (lav dem evt med mornay sauce i stedet for, så bliver de rigtig rigtig gode) og lav så en lille salat bar eller lignende til, så synes jeg det er fint  

Godt nok er det en stort dag, men det er altså ikke et bryllup eller stor rund fødselsdag

Sådan tænker jeg også.

Hvis det kun stod til mig, ville vi servere en masse lækre kager og kaffe/the. For det er sgu da nemt.

Men tror måske nogle regner med man disker op med det helt store  Og det har jeg hverken råd eller overskud til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.