Hamburgerryg og flødekartofler?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

KamillaT

Caroline86 skriver:

hvornår skal I holde dåb?

Hvis det er frokost kan man jo også vælge koldt bord? altså forskellige slags pålæg og noget lækkert brød? Så kan man jo også selv vælge hvad man har lyst til og det bliver ikke så "højtideligt"

Vi havde over 70 gæster og det var et heldags arrangement.. vi gik MEGET op i dåben  

Og så tror jeg også jeg gik lidt ekstra op i at alt skulle være perfekt pga. min profession

Når alt kommer til alt skal I gøre det der føles rigtigt for Jer.. og det som I har lyst til!! Det skal ikke være påtaget eller virke kunstigt, for dagen skal nydes og så skal I jo kunne overskue den servering der nu skal foregå... så I ikke skal stresse rundt, mener jeg

knus

knus

det skal vi sidst i Juli. og vi er færdige i kirken omkring kl 12.

årh ha jeg synes bare det er så uoverskueligt 

Shit  70??? Vi bliver omkring 30, og kan slet ikke overskue så mange mennesker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

misse198

Det syntes jeg bestemt godt i kan gøre

Det behøver efter min mening ikke være det helt vilde man server til en dåb. Noget går op i at det er en 3 retters man skal have med det hele til, efter min mening skal man server det man selv har lyst til og ikke noget andet

Anmeld

7. juni 2011

Caroline86

KamillaT skriver:

det skal vi sidst i Juli. og vi er færdige i kirken omkring kl 12.

årh ha jeg synes bare det er så uoverskueligt 

Shit  70??? Vi bliver omkring 30, og kan slet ikke overskue så mange mennesker 

så ville jeg lave noget lettere mad... Gætter på I skal spise ved 14-tiden og i juli måned kan det godt være temmelig varmt midt på dagen! jeg synes at flødekartofler er lidt for tungt til sådan en sommer frokost... måske hellere en lækker salat med kogte nye danske kartofler i?

Og ellers netop lave noget oste/pølsebords agtigt?

Anmeld

7. juni 2011

KamillaT

Caroline86 skriver:

så ville jeg lave noget lettere mad... Gætter på I skal spise ved 14-tiden og i juli måned kan det godt være temmelig varmt midt på dagen! jeg synes at flødekartofler er lidt for tungt til sådan en sommer frokost... måske hellere en lækker salat med kogte nye danske kartofler i?

Og ellers netop lave noget oste/pølsebords agtigt?

Ja, det er sgu en anelse tung mad  Kæft hvor jeg synes det er svært  Og er bare en skovl til at planlægge 

Anmeld

7. juni 2011

ann-kristina

Hvad med et stor salatbord, masser af brød og så forskellige slags kød/pølser som folk selv kan tage på grillen. Så bliver det dejligt afslappet

Anmeld

7. juni 2011

KamillaT

ann-kristina skriver:

Hvad med et stor salatbord, masser af brød og så forskellige slags kød/pølser som folk selv kan tage på grillen. Så bliver det dejligt afslappet

god idé, men der er desværre ikke mulighed for at grille der hvor det skal holdes 

Anmeld

7. juni 2011

Caroline86

KamillaT skriver:

Ja, det er sgu en anelse tung mad  Kæft hvor jeg synes det er svært  Og er bare en skovl til at planlægge 

du skal starte med at trække vejret dybt og love dig selv ikke at stresse over det

sørg for at det er NEMT for dig at få det lavet og anrettet... Hvis jeg skulle til dåb i slutningen af juli ville jeg syntes det var lækkert med koldt bord og måske netop noget frugt og is til dessert

Man spiser ikke så meget når det er så varmt!

Anmeld

8. juni 2011

KamillaT

Caroline86 skriver:

du skal starte med at trække vejret dybt og love dig selv ikke at stresse over det

sørg for at det er NEMT for dig at få det lavet og anrettet... Hvis jeg skulle til dåb i slutningen af juli ville jeg syntes det var lækkert med koldt bord og måske netop noget frugt og is til dessert

Man spiser ikke så meget når det er så varmt!

Så hvis nu det var dig der skulle holde dåb sidst i juli, med spisning omkring kl 13 ca, hvad ville du så servere??? 

Anmeld

8. juni 2011

Caroline86

KamillaT skriver:

Så hvis nu det var dig der skulle holde dåb sidst i juli, med spisning omkring kl 13 ca, hvad ville du så servere??? 

så ville jeg servere forskelligt pålæg (meget forskelligt) med noget lækkert brød og en god pastasalat

Nemt og hutigt og ikke for tungt i sommervarmen

Anmeld

8. juni 2011

KamillaT

Caroline86 skriver:

så ville jeg servere forskelligt pålæg (meget forskelligt) med noget lækkert brød og en god pastasalat

Nemt og hutigt og ikke for tungt i sommervarmen

Det lyder alligevel også rigtig lækkert! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.