Hamburgerryg og flødekartofler?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.590 visninger
24 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

KamillaT

Det har vi overvejet at servere til vores datters dåb.

Hmm, men er alligevel i tvivl  

Så... Mit spørgsmål, hvad synes i om dét? Og hvad kan man servere det sammen med evt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

KamillaT

Forsvandt hurtigt fra forsiden 

Anmeld

7. juni 2011

Caroline86

smager fantastisk, meeen, må indrømme jeg synes det er lidt kedeligt til en barnedåb

Vi havde eftermiddags gudstjeneste og spiste så aftensmad... Vi havde pølser (mest til børnene), kyllingebryst, oksemørbrad og sødmælkskalv som altsammen blev grillet på store kulgrill. Vi serverede hjemmebagt brød til, en kæmpe salatbar og forskellige kolde saucer og dressinger... Til dessert fik vi hjemmelavet vaniljeis med frisk frugtsalat Laura blev døbt d.5. juni sidste år og solen bagte

Hvis I beslutter at servere hamburgerryg og flødekartofler synes jeg I skal sørge for masser af grøn salat (og hvad dertil hører) og flute til

Anmeld

7. juni 2011

Anette&Sophia

KamillaT skriver:

Så... Mit spørgsmål, hvad synes i om dét? Og hvad kan man servere det sammen med evt?

må jeg så ikke godt få en invitation? MMMMMHH!

Anmeld

7. juni 2011

SussieThyssen

KamillaT skriver:

Lækker ret.
Du kan eventuelt servere en forret med dampede kolde blomkålshoveder, et bjerg af rejer over og en lækker syrlig dressing med karry.
Til hamburgerryggen kan du evt servere dampede bønner eller små karotter.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. juni 2011

Sphynxlover

Synes det ville være fint som en del af en lækker buffet - men for sig selv synes jeg det lyder meget kedeligt

Anmeld

7. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

KamillaT skriver:

Vi fik glaseret skinke, flødekartofler, frikadeller, kalvesteg og salat til vores datters barnedåb  en sikker vinder hos alle .. Så synes godt man kan servere det hvis der oss er noget andet at servere

Anmeld

7. juni 2011

Prinsessens'Mor<3

Vi havde hamburyg, kartoffelsalat, flute, chips, pastasalat, gullerods salat, frikadeller og en hjemmelavet dressing..

Anmeld

7. juni 2011

KamillaT

Caroline86 skriver:

smager fantastisk, meeen, må indrømme jeg synes det er lidt kedeligt til en barnedåb

Vi havde eftermiddags gudstjeneste og spiste så aftensmad... Vi havde pølser (mest til børnene), kyllingebryst, oksemørbrad og sødmælkskalv som altsammen blev grillet på store kulgrill. Vi serverede hjemmebagt brød til, en kæmpe salatbar og forskellige kolde saucer og dressinger... Til dessert fik vi hjemmelavet vaniljeis med frisk frugtsalat Laura blev døbt d.5. juni sidste år og solen bagte

Hvis I beslutter at servere hamburgerryg og flødekartofler synes jeg I skal sørge for masser af grøn salat (og hvad dertil hører) og flute til

Jeg tænker bare, skal det være noget udover det sædvanlige "bare" fordi det er en barnedåb? 

Jeg er helt lost på det område  Og vil jo selvfølgelig også gerne servere noget lækkert mad 

Har sgu en del gange efterhånden overvejet bare at servere kaffe & kage 

Anmeld

7. juni 2011

Caroline86

KamillaT skriver:

Jeg tænker bare, skal det være noget udover det sædvanlige "bare" fordi det er en barnedåb? 

Jeg er helt lost på det område  Og vil jo selvfølgelig også gerne servere noget lækkert mad 

Har sgu en del gange efterhånden overvejet bare at servere kaffe & kage 

hvornår skal I holde dåb?

Hvis det er frokost kan man jo også vælge koldt bord? altså forskellige slags pålæg og noget lækkert brød? Så kan man jo også selv vælge hvad man har lyst til og det bliver ikke så "højtideligt"

Vi havde over 70 gæster og det var et heldags arrangement.. vi gik MEGET op i dåben  

Og så tror jeg også jeg gik lidt ekstra op i at alt skulle være perfekt pga. min profession

Når alt kommer til alt skal I gøre det der føles rigtigt for Jer.. og det som I har lyst til!! Det skal ikke være påtaget eller virke kunstigt, for dagen skal nydes og så skal I jo kunne overskue den servering der nu skal foregå... så I ikke skal stresse rundt, mener jeg

knus

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.