Åh ha jeg er pylret! Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Madam Blå

SussieThyssen skriver:

Det er ok at være pylret...du har jo ansvar for et lille nyt menneske

Der kommer et tidspunkt hvor man kun mærker dem bestemte steder fordi de begynder at blive større derinde.
Og det er helt normalt, at de fx kun sparker i den ene side og ikke den anden..eller kun foroven eller kun forneden.
Men er du utryg..så snak med lægen eller FG.

Kærligst
Sussie

Ja, det er heldigvis helt normalt Jeg har talt med Skejby, og de siger jeg skal smide mig på sofaen med en varmedunk, og hvis det bliver værre må jeg komme ind til dem, og så må de finde ud af hvorfor jeg har ondt. Men det bliver selvfølgelig ikke værre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Kløver

Madam Blå skriver:

18 uger kun. Men plejer at mærke noget til hende et par gange om dagen. Mest om aftenen. Eller det har jeg gjort siden uge 15 - men ikke i denne uge..

Jeg ville nok se tiden lidt an når du ikke længere, for der er baby ikke så stor, og derfor kan de sagtens få rykket sig rundt så de feks sprker ind mod ryggen, hvor man ikke rigtig kan mærke det, da det ikke er så hårdt endnu, det er jo ikke desiderede hårde spark endnu, så jeg er helt sikker på din lille pige har det godt derinde, men bliver du alt for bekymret, så få en ekstra tid ved lægen eller Jm og få det tjekket, men jeg er sikker på alt er i skønneste orden

Anmeld

7. juni 2011

Mauser.

Madam Blå skriver:

Ja, der plejer den at være hård. Men synes ikke det varer en hel uge.. Men nu ser jeg tiden an Mon ikke det hele er ok.

Det tror jeg (;

Anmeld

7. juni 2011

Madam Blå

Maja84 skriver:

Jeg ville nok se tiden lidt an når du ikke længere, for der er baby ikke så stor, og derfor kan de sagtens få rykket sig rundt så de feks sprker ind mod ryggen, hvor man ikke rigtig kan mærke det, da det ikke er så hårdt endnu, det er jo ikke desiderede hårde spark endnu, så jeg er helt sikker på din lille pige har det godt derinde, men bliver du alt for bekymret, så få en ekstra tid ved lægen eller Jm og få det tjekket, men jeg er sikker på alt er i skønneste orden

Jeg har ringet derind Det var mest smerterne, der bekymrede mig.. Og så lagde mit hoved det sammen med at jeg egentlig ikke havde mærket noget til hende i et stykke tid. Ja, hun har jo masser af plads at boltre sig på, når hun ikke er større. Så det kan snildt være derfor jeg ikke har mærket hende. Men jordemoderen sagde, at jeg skulle lægge mig på sofaen med med varmepude. Hun mistænke plukveer, så hvis det bliver værre skal jeg komme ind.. Men det bliver det selvfølgelig ikke

Anmeld

7. juni 2011

Kløver

Madam Blå skriver:

Jeg har ringet derind Det var mest smerterne, der bekymrede mig.. Og så lagde mit hoved det sammen med at jeg egentlig ikke havde mærket noget til hende i et stykke tid. Ja, hun har jo masser af plads at boltre sig på, når hun ikke er større. Så det kan snildt være derfor jeg ikke har mærket hende. Men jordemoderen sagde, at jeg skulle lægge mig på sofaen med med varmepude. Hun mistænke plukveer, så hvis det bliver værre skal jeg komme ind.. Men det bliver det selvfølgelig ikke

godt nok, også sikker på det hele nok skal gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.