Åh ha jeg er pylret! Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
24 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Madam Blå

Hej piger

Jeg har i løbet af en uge nu haft ondt i maven. Har ringet til lægen, men så længe det ikke blev værre så skulle jeg bare holde mig i ro. Men i løbet af den uge har jeg haft en fornemmelse af, at alt ikke er som det skal være.. Jeg kan mærke at lillepigen ligger i den ene side.. Og det har hun gjort de sidste fem dage.. Jeg ved godt, at de kan have en favoritside, men hun plejer at bevæge sig lidt rundt og over i den anden side også. (eller jeg plejer at mærke eller se, når hun smutter over i den anden side - kan selvfølgelig være, at jeg har misset det)

Nu har jeg så fået ind i mit hoved, at der sikkert er noget galt.. Ak og ve, hvor jeg kan pylre! Hvad skal jeg gøre? Skal jeg bare se tiden an?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Madam Blå

Sidespring - tror jeg bliver en forfærdelig hønemor Sådan som jeg kan gå og være bekymret.. og hun er ikke engang kommet til verden endnu. Stakkels barn Jeg plejer ikke at være sådan, men det er nok en af de ting, der ændres når man skal være mor..

Anmeld

7. juni 2011

Maja88

hvor langt er du henne???

for er du over 25 og ikke mærker liv- ville jeg straks kontakte FG

Anmeld

7. juni 2011

Gaia

ring til fg og sig hvordan du har det. De vil helt sikkert bede dig komme ind til et tjek. hellere kontakte dem en gang for meget end for lidt. Så ring du bare og sig at du synes hun bevæger sig mindre end hun plejer eller at du ik rigtig mærker hende flytte sig rundt som før. Nu ved jeg ik lige hvor langt du er, men i slutning af graviditeten får de mindre plads at bevæge sig på og kan af den årsag blive mere stille. jeg kontaktede selv fg da jeg ik opleve det samme bevægelsesmønster som jeg plejede. de siger jo at man skal kontakte dem hvis man oplever at bevægelsesmønstret ændres meget. så ring sikker påå den lille har det godt, men jo altid dejligt lige at få det tjekket så man kan nyde graviditeten.

Anmeld

7. juni 2011

Madam Blå

Maja88 skriver:

hvor langt er du henne???

for er du over 25 og ikke mærker liv- ville jeg straks kontakte FG

18 uger kun. Men plejer at mærke noget til hende et par gange om dagen. Mest om aftenen. Eller det har jeg gjort siden uge 15 - men ikke i denne uge..

Anmeld

7. juni 2011

Madam Blå

Gaia skriver:

ring til fg og sig hvordan du har det. De vil helt sikkert bede dig komme ind til et tjek. hellere kontakte dem en gang for meget end for lidt. Så ring du bare og sig at du synes hun bevæger sig mindre end hun plejer eller at du ik rigtig mærker hende flytte sig rundt som før. Nu ved jeg ik lige hvor langt du er, men i slutning af graviditeten får de mindre plads at bevæge sig på og kan af den årsag blive mere stille. jeg kontaktede selv fg da jeg ik opleve det samme bevægelsesmønster som jeg plejede. de siger jo at man skal kontakte dem hvis man oplever at bevægelsesmønstret ændres meget. så ring sikker påå den lille har det godt, men jo altid dejligt lige at få det tjekket så man kan nyde graviditeten.

Men jeg er kun 18 uger henne. Så det er vel ikke rigtig muligt at ringe til FG?

Ja, jeg håber også at hun har det godt

Anmeld

7. juni 2011

Maja88

Madam Blå skriver:

18 uger kun. Men plejer at mærke noget til hende et par gange om dagen. Mest om aftenen. Eller det har jeg gjort siden uge 15 - men ikke i denne uge..

så ville jeg ikke være be´kymret for hun ikke bevæger sig..

jeg mærkede selv min fra uge 16 men pludselig en dag mærkede jeg hende ikke... det siger de er meget normalt og fg vil ikke se en før du er 24+0 fik jeg at vide

Anmeld

7. juni 2011

Madam Blå

Maja88 skriver:

så ville jeg ikke være be´kymret for hun ikke bevæger sig..

jeg mærkede selv min fra uge 16 men pludselig en dag mærkede jeg hende ikke... det siger de er meget normalt og fg vil ikke se en før du er 24+0 fik jeg at vide

Nej, det var jeg heller ikke som sådan.. Men det er jeg godt nok blevet da! Nok fordi jeg også har ondt i maven.. Men godt at høre, at det er normalt

Nej, tror nemlig ikke man kan ringe til FG så tidligt.

Men jeg må bare vente og se tiden an.

Anmeld

7. juni 2011

Gaia

Madam Blå skriver:

Men jeg er kun 18 uger henne. Så det er vel ikke rigtig muligt at ringe til FG?

Ja, jeg håber også at hun har det godt

JO da. ring nu bare.

Anmeld

7. juni 2011

Gaia

Gaia skriver:

JO da. ring nu bare.

okay måske det er op til den enkelte fg, men jeg ville give dte et forsøg. de kan evt. sige noget der kan berolige. men synes du skal ringe. jeg ville gøre det ingen tvivl om det og de plejer at være flinke. og der står at opleve rman ændre bevægelsesmønster skal man kontakte dem, såp det gælder vel også selvom du kun er 18 uger henne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.