Åh ha jeg er pylret! Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Mauser.

Hejsa ..

Jeg syntes du skal tage den med ro (; selvom jeg er i uge 22 nu, mærker jeg ikke lige meget hver dag, og de kan godt gå nogle dage hvor hun er mindre aktiv .. Så syntes du skal vente til du kommer længere hen, hvis du er over 24 + så kan du begynde at bekymre dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Madam Blå

Gaia skriver:

okay måske det er op til den enkelte fg, men jeg ville give dte et forsøg. de kan evt. sige noget der kan berolige. men synes du skal ringe. jeg ville gøre det ingen tvivl om det og de plejer at være flinke. og der står at opleve rman ændre bevægelsesmønster skal man kontakte dem, såp det gælder vel også selvom du kun er 18 uger henne.

Ja, jeg kan vel prøve at ringe derud. Er tilknyttet Skejby, og det har de en afdeling for gravide, som ikke er fødegangen.Den kan ejg vel ringe til.

Tror ikke de vil se mig, men så kan de berolige mig og sige at det er helt normalt Tror bare jeg er blevet bekymret fordi jeg har haft ondt så længe.. Hun tager sig sikkert bare en slapper derinde

Anmeld

7. juni 2011

Madam Blå

Mulleunge skriver:

Hejsa ..

Jeg syntes du skal tage den med ro (; selvom jeg er i uge 22 nu, mærker jeg ikke lige meget hver dag, og de kan godt gå nogle dage hvor hun er mindre aktiv .. Så syntes du skal vente til du kommer længere hen, hvis du er over 24 + så kan du begynde at bekymre dig

Ja, det er forskelligt hvor meget man mærker dem dag til dag. Men er bare blevet bekymret, da jeg har haft ondt i maven så længe. Min livmoder er hård som sten, og det plejer den ikke at være.. Ikke så længe i hvert fald

Du har helt ret Bekymringerne burde ikke starte før uge 25. Men alligevel fik de sneget sig min vej..

Men tror nu at jeg prøver at ringe til Skejby, så de kan sige alt er helt normalt. Man bliver bare mere rolig, når de kan fortælle en at det er ok

Anmeld

7. juni 2011

Mauser.

Madam Blå skriver:

Ja, det er forskelligt hvor meget man mærker dem dag til dag. Men er bare blevet bekymret, da jeg har haft ondt i maven så længe. Min livmoder er hård som sten, og det plejer den ikke at være.. Ikke så længe i hvert fald

Du har helt ret Bekymringerne burde ikke starte før uge 25. Men alligevel fik de sneget sig min vej..

Men tror nu at jeg prøver at ringe til Skejby, så de kan sige alt er helt normalt. Man bliver bare mere rolig, når de kan fortælle en at det er ok

Jeg kender det godt (; altså hvis du har ondt syntes jeg at du skal ringe ! helt sikkert, men hvis du ringer og siger at du ikke mærker meget liv, tror jeg ikke de vil se på dig når du ikke er længere henne, jeg mærkede ikke noget liv i weekenden så blev bekymret og ringede, men de ville ikke tjekke :/ nu mærker jeg så masser af liv, så skulle bare være tålmodig <3

Anmeld

7. juni 2011

Madam Blå

Mulleunge skriver:

Jeg kender det godt (; altså hvis du har ondt syntes jeg at du skal ringe ! helt sikkert, men hvis du ringer og siger at du ikke mærker meget liv, tror jeg ikke de vil se på dig når du ikke er længere henne, jeg mærkede ikke noget liv i weekenden så blev bekymret og ringede, men de ville ikke tjekke :/ nu mærker jeg så masser af liv, så skulle bare være tålmodig <3

Tror at bekymringen startede med at jeg har ondt.. Og så kom jeg til at tænke - hey, det er egentlig længe siden hun har dasket lidt til mig indefra.. Og de to ting sammen gjorde mig bekymret. Jeg ved godt, at det ikke er endnu man skal mærke liv, men når man plejer at mærke det, så undres man jo når man ikke mærker noget.

Tror jeg mander mig op og prøver at ringe.. Så kan det være de siger, at jeg bare skal tage den med ro, og få slappet af i maven. Men så har jeg prøvet i det mindste

Dejligt, at hun nu sparker en masse til dig Det er så skønt.

Anmeld

7. juni 2011

Mauser.

Madam Blå skriver:

Tror at bekymringen startede med at jeg har ondt.. Og så kom jeg til at tænke - hey, det er egentlig længe siden hun har dasket lidt til mig indefra.. Og de to ting sammen gjorde mig bekymret. Jeg ved godt, at det ikke er endnu man skal mærke liv, men når man plejer at mærke det, så undres man jo når man ikke mærker noget.

Tror jeg mander mig op og prøver at ringe.. Så kan det være de siger, at jeg bare skal tage den med ro, og få slappet af i maven. Men så har jeg prøvet i det mindste

Dejligt, at hun nu sparker en masse til dig Det er så skønt.

Jeg kender det ! .. man bliver vildt bekymret, jeg er selv typen der ringer så snart der er noget, og blev VILDT forarget da han sagde i weekenden at han desværre ikke kunne gøre noget hvis hjertet var holdt op med at slå når jeg desværre kun er i uge 22 ! 

- Jeg syntes jo selv at jeg er LANGT, så blev vildt ked ja dejligt at hun er SÅ aktiv, mærker hende hele tiden 

Anmeld

7. juni 2011

Madam Blå

Mulleunge skriver:

Jeg kender det ! .. man bliver vildt bekymret, jeg er selv typen der ringer så snart der er noget, og blev VILDT forarget da han sagde i weekenden at han desværre ikke kunne gøre noget hvis hjertet var holdt op med at slå når jeg desværre kun er i uge 22 ! 

- Jeg syntes jo selv at jeg er LANGT, så blev vildt ked ja dejligt at hun er SÅ aktiv, mærker hende hele tiden 

Ja, det er en hård besked at høre! Jeg synes også jeg er langt, og jo kun i 18. uge..

Glæder mig til jeg mærker hende igen

Men jeg har ringet. Hun sagde, at hvis det blev værre måtte jeg ringe igen og komme derud, da det ikke er normalt at man har ondt i så lang tid. Men ellers skulle jeg lægge mig på sofaen med en varmepude, og prøve at få maven til at slappe af. Evt. tage en panodil eller to, da det måske kunne hjælpe..

Så det vil jeg gøre nu

Anmeld

7. juni 2011

SussieThyssen

Madam Blå skriver:

Hej piger

Jeg har i løbet af en uge nu haft ondt i maven. Har ringet til lægen, men så længe det ikke blev værre så skulle jeg bare holde mig i ro. Men i løbet af den uge har jeg haft en fornemmelse af, at alt ikke er som det skal være.. Jeg kan mærke at lillepigen ligger i den ene side.. Og det har hun gjort de sidste fem dage.. Jeg ved godt, at de kan have en favoritside, men hun plejer at bevæge sig lidt rundt og over i den anden side også. (eller jeg plejer at mærke eller se, når hun smutter over i den anden side - kan selvfølgelig være, at jeg har misset det)

Nu har jeg så fået ind i mit hoved, at der sikkert er noget galt.. Ak og ve, hvor jeg kan pylre! Hvad skal jeg gøre? Skal jeg bare se tiden an?

Det er ok at være pylret...du har jo ansvar for et lille nyt menneske

Der kommer et tidspunkt hvor man kun mærker dem bestemte steder fordi de begynder at blive større derinde.
Og det er helt normalt, at de fx kun sparker i den ene side og ikke den anden..eller kun foroven eller kun forneden.
Men er du utryg..så snak med lægen eller FG.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. juni 2011

Mauser.

Madam Blå skriver:

Ja, det er en hård besked at høre! Jeg synes også jeg er langt, og jo kun i 18. uge..

Glæder mig til jeg mærker hende igen

Men jeg har ringet. Hun sagde, at hvis det blev værre måtte jeg ringe igen og komme derud, da det ikke er normalt at man har ondt i så lang tid. Men ellers skulle jeg lægge mig på sofaen med en varmepude, og prøve at få maven til at slappe af. Evt. tage en panodil eller to, da det måske kunne hjælpe..

Så det vil jeg gøre nu

Ja gør det (: .. nej smerterne ville jeg også være bekymret for ! men tror nu at alt er som det skal være, kan det være fordi maven skal til at give et ryk ? altså vokse ? så kan man godt være ret hård :/

Anmeld

7. juni 2011

Madam Blå

Mulleunge skriver:

Ja gør det (: .. nej smerterne ville jeg også være bekymret for ! men tror nu at alt er som det skal være, kan det være fordi maven skal til at give et ryk ? altså vokse ? så kan man godt være ret hård :/

Ja, der plejer den at være hård. Men synes ikke det varer en hel uge.. Men nu ser jeg tiden an Mon ikke det hele er ok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.