Hvad ønsker du dig allermest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

signe.

MyDream skriver:

1 baby  og 1 bil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Anette&Sophia

Chillien skriver:

Hvor fantastisk... Det ku jeg også godt tænke mig en dag... Men til at starte med skal jeg bare have en bowle med nogle rejer i...

hihi. sjovt

Anmeld

8. juni 2011

ønskebørn74

Chillien skriver:

Inspireret af den anden tråd, med hvad det dyreste køb man har foretaget er, ville jeg godt høre hvad i ville bruge penge på hvis der ingen grænse var for prisen...

Man må vælge to ting, og som sagt er prisen ligemeget...

Betale en rugemor for alle de børn vi gerne vil have...

Et kæmpe hus til hele den kæmpe familie det ville være...

Lene

Anmeld

8. juni 2011

betski

Chillien skriver:

Hva går den klagesag ud på? Hvis man må spørge...

Selvfølgelig må du spørge Jeg har fået lavet en brystreduktion for en del år siden, hvor jeg blev fejl opereret. Det er så først nu generne er blevet uudholdelige, så derfor har søgt om at få dem lavet - så at sige. Det kræver bla. et halvt implantat og så skal de hive i brystet så brystvorten kommer til at sidde der hvor den bør sidde nu. De er begge sat forkert på og er så heller ikke symetriske. Ja det ser faktisk herrens ud - og oven i det, blev der tager en del mere af end aftalt. Så jeg håber meget, at de godkender min ansøgning. Men for at være ærlig, så tror jeg det ikke, da det er så mange år siden. Men men man har jo lov til at håbe

Anmeld

8. juni 2011

Shibby

Et hvidt antikt sminkebord  

Anmeld

8. juni 2011

Becks

signe. skriver:

Anmeld

8. juni 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvis der ingen grænse var på så var et hus bygget efter vores specifikationer med rumopdeling og f.eks. indretning af badeværelset...

og en ekstra bil i en lidt større model end vores Fiesta så der var plads til at vi kunne få flere børn uden bekymring for siddepladser i bilen...

Anmeld

9. juni 2011

Chillien

duddi. skriver:

Selvfølgelig må du spørge Jeg har fået lavet en brystreduktion for en del år siden, hvor jeg blev fejl opereret. Det er så først nu generne er blevet uudholdelige, så derfor har søgt om at få dem lavet - så at sige. Det kræver bla. et halvt implantat og så skal de hive i brystet så brystvorten kommer til at sidde der hvor den bør sidde nu. De er begge sat forkert på og er så heller ikke symetriske. Ja det ser faktisk herrens ud - og oven i det, blev der tager en del mere af end aftalt. Så jeg håber meget, at de godkender min ansøgning. Men for at være ærlig, så tror jeg det ikke, da det er så mange år siden. Men men man har jo lov til at håbe

Umiddelbart tror jeg også det er noget man skal søge om ret hurtigt efter man opdager fejlen... Men for dælen hvor jeg håber for dig det går igennem..! Det lyder virkelig ikk sjovt.. Men det virker umiddelbart ikk som om det ar slået dig ud.. Og det er fedt!! Så  herfra..

Anmeld

9. juni 2011

SD

Chillien skriver:

Inspireret af den anden tråd, med hvad det dyreste køb man har foretaget er, ville jeg godt høre hvad i ville bruge penge på hvis der ingen grænse var for prisen...

Man må vælge to ting, og som sagt er prisen ligemeget...

IVF behandling til det lykkes at blive gravid.....

Egentlig ønsker jeg mig INTET andet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.