Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lukasmor skriver: Jep.. der skal bruges stor maskine og meget arbejdsplads
Jep.. der skal bruges stor maskine og meget arbejdsplads
Vildt... Ja man bliver af og til overrasket..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lukasmor skriver: Helt sikkert!! Ja lad og gøre det men spørgsmålet er om vi ikke bliver smidt ud når vi stadig er derinde når de lukker
Helt sikkert!! Ja lad og gøre det men spørgsmålet er om vi ikke bliver smidt ud når vi stadig er derinde når de lukker
haha jo
Chillien skriver: Må altså indrømme jeg ikk kan finde hummeren Men ligner ligner en enorm malle du har siddene på ruden...
Må altså indrømme jeg ikk kan finde hummeren
Men ligner ligner en enorm malle du har siddene på ruden...
han sidder oven på træet. det mørke der er oppe over vandet er hans rumpe
duddi. skriver: Her er ingen tvivl. Så ville jeg vælge en brystoperation og udskiftning af mine møbler. Faktisk to "ting" jeg er ved at spare sammen til. Hvad det lige bliver til først, afhænger af resultatet på min klage til patientklagenævnet
Her er ingen tvivl. Så ville jeg vælge en brystoperation og udskiftning af mine møbler. Faktisk to "ting" jeg er ved at spare sammen til. Hvad det lige bliver til først, afhænger af resultatet på min klage til patientklagenævnet
Lige præcis de to ting jeg også gerne vil have og er ved at spare sammen til
Chillien skriver: Inspireret af den anden tråd, med hvad det dyreste køb man har foretaget er, ville jeg godt høre hvad i ville bruge penge på hvis der ingen grænse var for prisen... Man må vælge to ting, og som sagt er prisen ligemeget...
Inspireret af den anden tråd, med hvad det dyreste køb man har foretaget er, ville jeg godt høre hvad i ville bruge penge på hvis der ingen grænse var for prisen...
Man må vælge to ting, og som sagt er prisen ligemeget...
En jordomrejse med min mand (inden vi får børn) og et hus i Odense - til når vi kommer hjem
Det ville være det bedste at bruge penge på for mit vedkommende! (og det dyreste )
3 uger i Lalandia med alt betalt
og en af de der hundedyre allergivenlige katte, fordi min familie bare elsker katte, men jeg har været allergisk overfor dem det meste af mit liv.
anetteb skriver: han sidder oven på træet. det mørke der er oppe over vandet er hans rumpe
Ah.. Nu kan jeg ane ham... Sys det er så fedt.. Men troede ikk man kunne have den sammenmed andre fisk...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128