Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Inspireret af den anden tråd, med hvad det dyreste køb man har foretaget er, ville jeg godt høre hvad i ville bruge penge på hvis der ingen grænse var for prisen...
Man må vælge to ting, og som sagt er prisen ligemeget...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chillien skriver: Inspireret af den anden tråd, med hvad det dyreste køb man har foretaget er, ville jeg godt høre hvad i ville bruge penge på hvis der ingen grænse var for prisen... Man må vælge to ting, og som sagt er prisen ligemeget...
Hus lige udenfor Esbjerg og en bil så vi kunne komme frem og tilbage derfra
Jeg kunne godt tænke mig at blive gift. Ikke kæmpe fancy men helt simpelt, men gerne en stor kjole ;-)
Og så kunne jeg godt tænke mig vi fik et hus
En ny seng og et stort lækkert fladskærmstv Det ville ikke være så tosset.
et hus og en nyere bil
et hus med stor have og en bil
Så ville jeg nok få min drømme krop, og så betale min og kærestens gæld.
jeg ville gerne have et hus med min kæreste. og så skulle det være stort nok til at der evt kunne bygges en lejlighed i kælderen eller en del af huset så min søster kunne bo der...
og så ville jeg ønske min kæreste friede til mig.. og så kunne vi bruge pengene på et fint lille bryllup og så en bryllupsrejse
Jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om noget jeg virkelig ØNSKER mig, som altså koster penge..
Det eneste jeg ønsker mig i skrivende stund er at den lille spir inde i min mave er sund og rask og har det godt, og at den kommer godt ind i dennne verden!!!!!!!
KH, MedRogn 13+0
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128