Hvad ønsker du dig allermest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Chillien

Lækre ting.. Glemte helt at sige to selv..

Ville gerne have et lille hus på landet med en stor haveog plads til et par høns en dag... Og så en hund.. Savner sådan at ahve en hund.. Og denne gang skulle det nok være en forholdsvis nem race, som en dansk svensk gårdhund eller labrador..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Chillien

Lukasmor skriver:

Et stort hus så jeg endelig kunne starte mit eget firma!!
Jeg har tingene men ingen steder at have dem

Hva er det for et firma?

Anmeld

7. juni 2011

twinny

Vinde i lotto..  

Så må jeg vælge mere end to ting..

Men et hus og betale vores gæld af...

Anmeld

7. juni 2011

Chillien

MedRogn skriver:

Jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om noget jeg virkelig ØNSKER mig, som altså koster penge..

Det eneste jeg ønsker mig i skrivende stund er at den lille spir inde i min mave er sund og rask og har det godt, og at den kommer godt ind i dennne verden!!!!!!!  

KH, MedRogn 13+0

Lækkert at læse der er en der har regnet den ud...

Men man må gerne bare ønske sig en sandwich hvis man bare er lidt sulten

Anmeld

7. juni 2011

Chillien

Baby-støv skriver:

Vinde i lotto..  

Så må jeg vælge mere end to ting..

Men et hus og betale vores gæld af...

Vil gerne vide hvor du kan betale dig fra at vinde i lotto...  

Anmeld

7. juni 2011

twinny

Chillien skriver:

Vil gerne vide hvor du kan betale dig fra at vinde i lotto...  

hehe...

Anmeld

7. juni 2011

Aves.

Chillien skriver:

Inspireret af den anden tråd, med hvad det dyreste køb man har foretaget er, ville jeg godt høre hvad i ville bruge penge på hvis der ingen grænse var for prisen...

Man må vælge to ting, og som sagt er prisen ligemeget...

Et år hjemme uden at lave noget som helst andet end at dyrke mig selv, holde hus og have og hygge mig med drengene....det kunne være fedt, men mon ikke jeg i hvert fald lige får et par måneder nu her..

Anmeld

7. juni 2011

Københavnermor

Chillien skriver:

Lækkert at læse der er en der har regnet den ud...

Men man må gerne bare ønske sig en sandwich hvis man bare er lidt sulten

Hvis det SKAL koste penge, så ønsker jeg mig da bare at få en rengøringsdame som kom 2 gange om ugen! Dét ville være intet mindre end fantastisk.... 

Anmeld

7. juni 2011

Dinna88

To ting? Så skulle have have et gammelt, stort nedlagt landbrug omgivet af den skønneste natur, hvor der i tilbuddet medfølger lidt staff - lidt rengøring, en gartner, vinduespudser, tagrenderanser m.m.

Og så ville jeg ønske mig en check der aldrig løber tør for penge  og ud af de penge ville jeg købe en helveds masse fotoudstyr, min mor skulle have et hus og en ny bil, min niece skulle have en hest på¨mit nedlagte landbrug, jeg skulle selv have heste, som jeg kan passe og pleje dagen lang fordi jeg ikke arbejder, fordi jeg har uendeligt mange penge. Jeg ville desuden få lavet lidt mindre checks, som jeg ville donere til diverse organisationer. Puha... Der er mange ting 

Anmeld

7. juni 2011

.....

Hus og en luksus rejse for 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.