flyve med barn på 3 år..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Nemesis

eliasogmor skriver:

ej hvor frygteligt.. hvorfor sprang de...kunne han ikke udeligne??

jamen faktisk så ærkede han ikke meget til det. Han havde åbenbart haft væske på ørerne vi ikke havde opdaget og så kunne han ikke udligne.

Han sad bare og sagde..av - der sprang min trommehinde.

Og ugen efter da vi fløj igen så sprang den anden..det opdagede vi kun fordi hans øre pludseligt flød.

Det har tilgengæld taget 8 uger herhjemme med ret massiv behandling at få vasken væk.

Han er ret hardcore den store.

Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

eliasogmor

ladydan1 skriver:

jamen faktisk så ærkede han ikke meget til det. Han havde åbenbart haft væske på ørerne vi ikke havde opdaget og så kunne han ikke udligne.

Og ugen efter da vi fløj igen så sprang den anden..det opdagede vi kun fordi hans øre pludseligt flød.

Det har tilgengæld taget 8 uger herhjemme med ret massiv behandling at få vasken væk.

Sisse

så hvis de har væske på ørene når man flyver kan de springe???

Anmeld

7. juni 2011

eliasogmor

ladydan1 skriver:

Sisse

nu har jeg aldrig selv sprunget min tromme hinde.. gør det ikke meget ondt.. hvad med ferien..var den ikke påvirket af at den var sprunget???

Anmeld

7. juni 2011

Nemesis

eliasogmor skriver:

så hvis de har væske på ørene når man flyver kan de springe???

ja det kan de godt. Hvis du ved han har væske og IKKE har dræn så snak med jeres ørelæge om en evt. næsespray der kan åbne mere op. Evt. flixonase i ampuller -det virker altså.

Har han dræn er der intet problem.

Da jonas havde væske i sine ører og vi skulle flyve, der fik han dræn i, 4 dage inden.... for så vill han i hvertfald ikke mærke noget til det.

:-) Sisse

Anmeld

7. juni 2011

Nemesis

eliasogmor skriver:

nu har jeg aldrig selv sprunget min tromme hinde.. gør det ikke meget ondt.. hvad med ferien..var den ikke påvirket af at den var sprunget???

de gange min har spruget har det gjort herrenas.!! Så han er virkelig hardcore den store. Han fik dog en forebyggende panodil til hjemturen.

Han kunne ikke dykke og når han fik vand i ørene gjorde det ondt, så jo lidt påvirket, men så måtte han svømme med hovedet over vand ligesom sin mor :-)

Jonas som har dræn i, dykkede lystigt uden problemer.

:-) Sisse

Anmeld

7. juni 2011

Mi

nej der er ikke dræn i begge øre mere.... pyh er så nervøs for det...

Vi har fløjet med børn fire gange, og vi har ikke en eneste gang oplevet problemer med ørene, selvom vi har haft to ørebørn. Isabella har også fløjet hvor hun ikke har haft dræn i. Så måske vil i heller ikke opleve at han får ondt

Prøv at øve med ham hjemmefra, at han skal lukke munden, holde sig for næsen og så puste. Hvis han bliver god til det, så kan han helt sikkert trykudligne. Ellers må i snige en pakke tyggegummi ombord og give ham, for det hjælper at sutte/tykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.