flyve med barn på 3 år..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Mi

Har han dræn i, for så udligner trykket jo automatisk. Det har vi i hvert fald oplevet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Alexander&Lærke

Vi fløj med vores søn da han lige var fyldt 2, det var der ingen problemer i, vi fløg derned om eftermiddagen og landet til aften, jeg troede han ville sove men det gjore han overhoved ikke, det var alt for spændende. Men vi havde en masse med han kunne gumle på, små vingummibamser, roiner. Ikke det sundeste, men for og og ned tuen syntes vi godt det kunne gå.

Den gang kunne han ikke tygge tyggummi som han kan nu, måske din på 3 kan det, for det skulle jo lette lidt på trykket, jeg kunne selv mærke trykket på vej ned, men min søn tog det helt i stiv arm og lod ikke noget mærke på sig. 

Held og lykke med turen.

Anmeld

7. juni 2011

eliasogmor

Mi skriver:

Har han dræn i, for så udligner trykket jo automatisk. Det har vi i hvert fald oplevet.

nej der er ikke dræn i begge øre mere.... pyh er så nervøs for det...

Anmeld

7. juni 2011

sophiemy

eliasogmor skriver:

har også overvejer en sut, men han bruger ikke sut mere..skulle man tage chancen og tage en med og håbe på at han ikke vil have sutten igen???

hvis han ikke bruger sut mere, så tror jeg hellere jeg ville tage noget slik med som de andre anbefaler. Men det er slet ikke sikkert at der bliver nogle problemer. Min dreng var i hvert fald langt mere interesseret i selve flyveren og at kigge ud af vinduet end at indfrie alle hans mors bange anelser om gråd og skrig og skrål (heldigvis da)

Anmeld

7. juni 2011

eliasogmor

Mette&Alexander skriver:

Vi fløj med vores søn da han lige var fyldt 2, det var der ingen problemer i, vi fløg derned om eftermiddagen og landet til aften, jeg troede han ville sove men det gjore han overhoved ikke, det var alt for spændende. Men vi havde en masse med han kunne gumle på, små vingummibamser, roiner. Ikke det sundeste, men for og og ned tuen syntes vi godt det kunne gå.

Den gang kunne han ikke tygge tyggummi som han kan nu, måske din på 3 kan det, for det skulle jo lette lidt på trykket, jeg kunne selv mærke trykket på vej ned, men min søn tog det helt i stiv arm og lod ikke noget mærke på sig. 

Held og lykke med turen.

mange siger det omkring med slik.. men er usikker på om vi må have det med....

Anmeld

7. juni 2011

Nemesis

har han dræn i?? for så er der jo ikke noget problem. vi havde frugtkarameller med, så der rigtig skulle tykkes.

Sara var faktisk i behandling for MØB og hun reagerede heller ikke.

Dene eneste det gik galt for, var den store hvis trommehinder sprang.... så der hjalp karameller ikke nok.

Af underholdning have vi små bøger med, en lille plastikbold, en lille dukke og nogle klodser til Sara. Jonas havde lidt biler, en bog og lidt lego.

vi fløj i hhv 18/21/2 timer

Sisse

Anmeld

7. juni 2011

eliasogmor

har et spørgsmål mere.. vi har købt en cybex paraply klapvogn... skal den pakkes ind,,får man den med helt ud til flyet???

og vi skal flyve fra hamborg lufthavn..

Anmeld

7. juni 2011

eliasogmor

ladydan1 skriver:

har han dræn i?? for så er der jo ikke noget problem. vi havde frugtkarameller med, så der rigtig skulle tykkes.

Sara var faktisk i behandling for MØB og hun reagerede heller ikke.

Dene eneste det gik galt for, var den store hvis trommehinder sprang.... så der hjalp karameller ikke nok.

Af underholdning have vi små bøger med, en lille plastikbold, en lille dukke og nogle klodser til Sara. Jonas havde lidt biler, en bog og lidt lego.

vi fløj i hhv 18/21/2 timer

Sisse

ej hvor frygteligt.. hvorfor sprang de...kunne han ikke udeligne??

Anmeld

7. juni 2011

eliasogmor

madagaskar skriver:

hvis han ikke bruger sut mere, så tror jeg hellere jeg ville tage noget slik med som de andre anbefaler. Men det er slet ikke sikkert at der bliver nogle problemer. Min dreng var i hvert fald langt mere interesseret i selve flyveren og at kigge ud af vinduet end at indfrie alle hans mors bange anelser om gråd og skrig og skrål (heldigvis da)

okay,...er såh nervøs.....både for at vi styrter ned og alt det andet....og hans øre.....

Anmeld

7. juni 2011

eliasogmor

Thalia skriver:

Jeg ville se flyveturen som en god anledning til at man må få fx slik. Og så ville jeg have en pakke mentos klar når man letter og lander.. De tager nemlig lidt tid at tygge sig igennem når man er 3 år gammel ;-)

har et spørgsmål mere.. vi har købt en cybex paraply klapvogn... skal den pakkes ind,,får man den med helt ud til flyet???

og vi skal flyve fra hamborg lufthavn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.