flyve med barn på 3 år..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.219 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

eliasogmor

ja hvad skal man have med....tøj, bleer,sol creme er der styr på...

men noget jeg ikke har styr på er, lette og landing..hvad dælen gør man..han bruger jo ikke sutteflaske, vi skal flyve 19.20 og lander omkring midnat så der sover han jo.. men hvad kan man gøre for at lette det for ham... han er ørebarn, er det så værre??

er der noget man bare skal have med????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Holbæktrunten

eliasogmor skriver:

ja hvad skal man have med....tøj, bleer,sol creme er der styr på...

men noget jeg ikke har styr på er, lette og landing..hvad dælen gør man..han bruger jo ikke sutteflaske, vi skal flyve 19.20 og lander omkring midnat så der sover han jo.. men hvad kan man gøre for at lette det for ham... han er ørebarn, er det så værre??

er der noget man bare skal have med????

Jeg ville sørge for at han har noget at gumle på når i letter/lander.... Nu han ER ørebarn...

Anmeld

7. juni 2011

Thalia

Jeg ville se flyveturen som en god anledning til at man må få fx slik. Og så ville jeg have en pakke mentos klar når man letter og lander.. De tager nemlig lidt tid at tygge sig igennem når man er 3 år gammel ;-)

Anmeld

7. juni 2011

eliasogmor

Holbæktrunten skriver:

Jeg ville sørge for at han har noget at gumle på når i letter/lander.... Nu han ER ørebarn...

men hár fået at vide at vi ikke må have slik med...men at de udlevere noget til børn, ved i hvad det er?? vi skal flyve fra hamborg??

Anmeld

7. juni 2011

sophiemy

Mit barn er også ørebarn. Vi fløj sidste år (hvor øre problemerne var værst) og der var INGEN problemer under hverken ind- eller udflyvning. Pyldremor her sad parat med en sut fra det øjeblik vi gik ind i flyveren og kastede den i munden på ham under landing og letning. Men ungen spyttede den bare ud igen og gav sig til at tale om flyveren i luften Jeg havde hans yndlingsbog med og det var det

Anmeld

7. juni 2011

Fru Nielsen

Vi havde vingummibamser med til Nicklas som han kunne gumle på, for at skåne hans øre.... Også tag noget med han kan lege med, i kan ikke regne med han sover når i skal flyve selvom det er på den tid af døgnet....

Vi havde malebog med, og lidt forskelligt legetøj som ikke larmer for meget af hensyn til de andre i flyveren.....

Anmeld

7. juni 2011

eliasogmor

Thalia skriver:

Jeg ville se flyveturen som en god anledning til at man må få fx slik. Og så ville jeg have en pakke mentos klar når man letter og lander.. De tager nemlig lidt tid at tygge sig igennem når man er 3 år gammel ;-)

vi har fået at vide vi ikke må have slik med?? kan det passe?? mentos er skrevet ned....så gemmer jeg dem...

Anmeld

7. juni 2011

Thalia

eliasogmor skriver:

vi har fået at vide vi ikke må have slik med?? kan det passe?? mentos er skrevet ned....så gemmer jeg dem...

Hvorfor søren skulle i ikke måtte have slik med?

Anmeld

7. juni 2011

eliasogmor

madagaskar skriver:

Mit barn er også ørebarn. Vi fløj sidste år (hvor øre problemerne var værst) og der var INGEN problemer under hverken ind- eller udflyvning. Pyldremor her sad parat med en sut fra det øjeblik vi gik ind i flyveren og kastede den i munden på ham under landing og letning. Men ungen spyttede den bare ud igen og gav sig til at tale om flyveren i luften Jeg havde hans yndlingsbog med og det var det

har også overvejer en sut, men han bruger ikke sut mere..skulle man tage chancen og tage en med og håbe på at han ikke vil have sutten igen???

Anmeld

7. juni 2011

eliasogmor

Thalia skriver:

Hvorfor søren skulle i ikke måtte have slik med?

det stod vist på de der papirer vi fik mee.. for svigermor sagde at det var mærkeligt,, da hun altid ahr haft de små haribo poser med tidligere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.