NNM skriver:
vi har på skolen et årsprojekt hvor jeg er/var i gruppe med to andre fra min klasse.
den ene af dem har så nu 2 gange ikke kommet selvom hun skrev hun ville komme senere på dagen. og så sent som idag lovede hun at hun nok skulle være der til kl 8. hmm ja det jo noget tid siden nu og hun er ikke kommet, og hun er ikke til at få fat i hun tager ikke sin mobil eller svare på sms.
godt vi skal aflevere hver for sig og vi skal fremlægge hver for sig. men hold op hvor gør det mig altså bare sur når det er sådan.
hun har slet ikk lavet noget heller i gruppen næsten hun har skrevet ikk en gang en side og mig og den anden har lavet alt det andet vi skulle lave det vil sige samlet 10 sidder.
skulle bare lige ud med det. så tak fordi i læste med.
"Gruppenassere" det har jeg altid kaldt den slags 
Derfor jeg HADER gruppearbejde og altid har gjort det.
Jeg hører til dem, der altid har foretrukket at lave mit arbejde selv, så var jeg sikker på, at det blev gjort og hvis der var fejl, så var der ikke andre, der skulle hænge på mine fejl.
Men..i vore dage er det jo åhh SÅ populært, og jeg tror at mange gruppenassere har bestået opgaver og point på andres hårde abejde og bekostning uden at bidrage med noget som helst.
Men...man bliver jo nødt til at leve med det.
Cheer up....det er træls, men i det mindste kom hun da ikke..det er værre når de kommer og scorer point på noget de ikke har bidraget til.

Kærligst
Sussie
Anmeld