årh det pisser mig af man.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Mira0911

NNM skriver:

jeps. er kun glad for jeg ikk kan komme i gruppe med hende mere da jeg jo ikk skal gå på skolen før til januar igen og der har den klasse jeg er i nu jo været igang i et halvt år

Er det ikke først Januar 2013 du skal starte igen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

SussieThyssen

NNM skriver:

vi har på skolen et årsprojekt hvor jeg er/var i gruppe med to andre fra min klasse.

den ene af dem har så nu 2 gange ikke kommet selvom hun skrev hun ville komme senere på dagen. og så sent som idag lovede hun at hun nok skulle være der til kl 8. hmm ja det jo noget tid siden nu og hun er ikke kommet, og hun er ikke til at få fat i hun tager ikke sin mobil eller svare på sms.
godt vi skal aflevere hver for sig og vi skal fremlægge hver for sig. men hold op hvor gør det mig altså bare sur når det er sådan.
hun har slet ikk lavet noget heller i gruppen næsten hun har skrevet ikk en gang en side og mig og den anden har lavet alt det andet vi skulle lave det vil sige samlet 10 sidder.

skulle bare lige ud med det. så tak fordi i læste med.

"Gruppenassere" det har jeg altid kaldt den slags

Derfor jeg HADER gruppearbejde og altid har gjort det.
Jeg hører til dem, der altid har foretrukket at lave mit arbejde selv, så var jeg sikker på, at det blev gjort og hvis der var fejl, så var der ikke andre, der skulle hænge på mine fejl.

Men..i vore dage er det jo åhh SÅ populært, og jeg tror at mange gruppenassere har bestået opgaver og point på andres hårde abejde og bekostning uden at bidrage med noget som helst.
Men...man bliver jo nødt til at leve med det.
Cheer up....det er træls, men i det mindste kom hun da ikke..det er værre når de kommer og scorer point på noget de ikke har bidraget til.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. juni 2011

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

Det er i det mindste godt, at hun kommer til at bøde for det, når hun kommer op! For det er straks værre når folk slipper afsted med det pis! 

ja nemlig. det var jo det hun nsæten ville ha hvis vi skulle ha været oppe sammen for så var det blevet til mig og hende den anden sagde det hele mens hun bare stod der og sagde lidt jo.
så det godt hun skal op og fortælle det hele selv

Anmeld

7. juni 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Er det ikke først Januar 2013 du skal starte igen? 

nej januar 2012. tager 6 mdrs barsel fra august af. jeg ved fra mig selv af at hvis jeg taget et år så har jeg glemt alt fra første år og så kunne jeg lige så godt ha ladet være med at gå der.
det er 4 timer der er snakke om i alt på skolen og kommer hjem i spisepauserne. så kenneth kan lige klare det stykke tid med anne louise selv. og går det helt galt er jeg lige over på den anden side alligevel jo

Anmeld

7. juni 2011

Mira0911

NNM skriver:

nej januar 2012. tager 6 mdrs barsel fra august af. jeg ved fra mig selv af at hvis jeg taget et år så har jeg glemt alt fra første år og så kunne jeg lige så godt ha ladet være med at gå der.
det er 4 timer der er snakke om i alt på skolen og kommer hjem i spisepauserne. så kenneth kan lige klare det stykke tid med anne louise selv. og går det helt galt er jeg lige over på den anden side alligevel jo

Okey... Så har du også noget barsel til senere... Hvis det skulle være... 

Anmeld

7. juni 2011

NinaNymannMadsen

SussieThyssen skriver:

"Gruppenassere" det har jeg altid kaldt den slags

Derfor jeg HADER gruppearbejde og altid har gjort det.
Jeg hører til dem, der altid har foretrukket at lave mit arbejde selv, så var jeg sikker på, at det blev gjort og hvis der var fejl, så var der ikke andre, der skulle hænge på mine fejl.

Men..i vore dage er det jo åhh SÅ populært, og jeg tror at mange gruppenassere har bestået opgaver og point på andres hårde abejde og bekostning uden at bidrage med noget som helst.
Men...man bliver jo nødt til at leve med det.
Cheer up....det er træls, men i det mindste kom hun da ikke..det er værre når de kommer og scorer point på noget de ikke har bidraget til.

Kærligst
Sussie

ja det er rigtig nok.

man bliver bare træt af det når hun lovede at komme og så ikk kommer alligevel.
hun skrev til mig ved en 10 tiden at hun først lige var stået op der og hun ikk havde hørt hendes hendes ur ringe. men sådan er det jo bare.

Anmeld

7. juni 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Okey... Så har du også noget barsel til senere... Hvis det skulle være... 

ja nemlig.
vi har regnet til at anne louise er næsten alligevel 4 mdr når jeg starter på skole så det jo ikk så galt. hun sover også meget på det tidspunkt.
men altså nu må vi jo se om jeg er klar til skole. ellers må jeg vente til august hvis det er helt galt.

Anmeld

7. juni 2011

Mira0911

NNM skriver:

ja nemlig.
vi har regnet til at anne louise er næsten alligevel 4 mdr når jeg starter på skole så det jo ikk så galt. hun sover også meget på det tidspunkt.
men altså nu må vi jo se om jeg er klar til skole. ellers må jeg vente til august hvis det er helt galt.

Okey... så tager farmand resten? 

Anmeld

7. juni 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Okey... så tager farmand resten? 

ja nemlig. men han går alligevel hjemme han er jo indvalidepansionist.

Anmeld

7. juni 2011

Mira0911

NNM skriver:

ja nemlig. men han går alligevel hjemme han er jo indvalidepansionist.

Nåh... Ja så er der jo ingen problemer der... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.