årh det pisser mig af man.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Okey... Det var da utroligt... 

ja. hun skal i flexklassen næste år fordi hun har næsten 50% fraværd også. men er ligeglad nu det er bare ikk fedt at man er i gruppe med en der så slet ikk er der eller ikk har lavet noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Mira0911

NNM skriver:

ja. hun skal i flexklassen næste år fordi hun har næsten 50% fraværd også. men er ligeglad nu det er bare ikk fedt at man er i gruppe med en der så slet ikk er der eller ikk har lavet noget.

Jeg gad bestemt heller ikke være sammen med en som slet ikke lavede noget og så bare bliver væk... 

Anmeld

7. juni 2011

Nemesis

NNM skriver:

ved bare til næste år når det er sidste år at ejg skal arbejde selv. så er der ingen jeg skal sørge for kommer eller sådan noget.

men mig og hende den anden fra gruppen fik lavet det hele færdig og så må hende der ikk kom jo bare få papirene og komme ind i det på den måde.

hvorfor give hende papirerne?? Jeg mener hvis hun nu havde været der så havde hun vel naturligt haft adgang til det hele..men nu når hun ikke har været der, hvorfor så udlevere jerea arbejde??

Måske jeg bare ikke forstår, for da jeg i sin tid arbejde i gruppe med en som heller ikke lavede noget, så måtte man gerne ekskludere hende selvom det var afleveringsdag.

Vores læreres argumentation var netop at havde man deltaget havde man naturligt fået del i de andrea papirer.

:-) Sisse

Anmeld

7. juni 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Jeg gad bestemt heller ikke være sammen med en som slet ikke lavede noget og så bare bliver væk... 

ja nemlig. og de gange hun ikk er kommet har hun skrevet at hun nok skulle komme senere hen men så dukker hun slet ikk op alligevel.

Anmeld

7. juni 2011

Mira0911

NNM skriver:

ja nemlig. og de gange hun ikk er kommet har hun skrevet at hun nok skulle komme senere hen men så dukker hun slet ikk op alligevel.

Ej hvor er det dårligt... 

Anmeld

7. juni 2011

NinaNymannMadsen

ladydan1 skriver:

hvorfor give hende papirerne?? Jeg mener hvis hun nu havde været der så havde hun vel naturligt haft adgang til det hele..men nu når hun ikke har været der, hvorfor så udlevere jerea arbejde??

Måske jeg bare ikke forstår, for da jeg i sin tid arbejde i gruppe med en som heller ikke lavede noget, så måtte man gerne ekskludere hende selvom det var afleveringsdag.

Vores læreres argumentation var netop at havde man deltaget havde man naturligt fået del i de andrea papirer.

:-) Sisse

ja det nok rigtig. det er også kun en plakat og en flyer hvis det havde været noget da og det ikk fordi der er ret meget tekst på sådan noget jo. alt andet står i powerpoint eller på papir ved siden af som hun så ikk har fået og da hun heller ikk har været der ved hun ikk hvad der er blevet snakket om heller så hun har slet ikk noget stort set.

Anmeld

7. juni 2011

Frøken J.

Kender det SÅ godt! Min erfaring er, at der næsten altid vil være sådan en slacker og freeloader i en gruppe, som prøver at få og få uden selv at gøre en ordentlig indsats. Var ude for det samme dette semester og meldte mig til sidst ud af gruppen. Gad simpelthen ikke finde mig i det!  

Anmeld

7. juni 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Ej hvor er det dårligt... 

jeps. er kun glad for jeg ikk kan komme i gruppe med hende mere da jeg jo ikk skal gå på skolen før til januar igen og der har den klasse jeg er i nu jo været igang i et halvt år

Anmeld

7. juni 2011

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

Kender det SÅ godt! Min erfaring er, at der næsten altid vil være sådan en slacker og freeloader i en gruppe, som prøver at få og få uden selv at gøre en ordentlig indsats. Var ude for det samme dette semester og meldte mig til sidst ud af gruppen. Gad simpelthen ikke finde mig i det!  

forstår jeg godt. nu havde jeg en mere der så lavede meget lige som mig så det var bare mig og hende der har lavet det hele hvor hende den anden bare har lavet 4 linjer og det var så det. man kan ikk rigtig sige hun er med i gruppen gudskelov for vi skal op hver for sig og aflevere hver for sig.
hun har jo ikk halvdelen af hvad der er blevet lavet. hun har fået den tid hun skal op til eksamen og det er så det.

Anmeld

7. juni 2011

Frøken J.

NNM skriver:

forstår jeg godt. nu havde jeg en mere der så lavede meget lige som mig så det var bare mig og hende der har lavet det hele hvor hende den anden bare har lavet 4 linjer og det var så det. man kan ikk rigtig sige hun er med i gruppen gudskelov for vi skal op hver for sig og aflevere hver for sig.
hun har jo ikk halvdelen af hvad der er blevet lavet. hun har fået den tid hun skal op til eksamen og det er så det.

Det er i det mindste godt, at hun kommer til at bøde for det, når hun kommer op! For det er straks værre når folk slipper afsted med det pis! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.