årh det pisser mig af man.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.807 visninger
34 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

NinaNymannMadsen

vi har på skolen et årsprojekt hvor jeg er/var i gruppe med to andre fra min klasse.

den ene af dem har så nu 2 gange ikke kommet selvom hun skrev hun ville komme senere på dagen. og så sent som idag lovede hun at hun nok skulle være der til kl 8. hmm ja det jo noget tid siden nu og hun er ikke kommet, og hun er ikke til at få fat i hun tager ikke sin mobil eller svare på sms.
godt vi skal aflevere hver for sig og vi skal fremlægge hver for sig. men hold op hvor gør det mig altså bare sur når det er sådan.
hun har slet ikk lavet noget heller i gruppen næsten hun har skrevet ikk en gang en side og mig og den anden har lavet alt det andet vi skulle lave det vil sige samlet 10 sidder.

skulle bare lige ud med det. så tak fordi i læste med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Holm88

Hvad med at snakke med læreren?

Og få hende smidt ud af gruppen?

Anmeld

7. juni 2011

NinaNymannMadsen

Ann88 skriver:

Hvad med at snakke med læreren?

Og få hende smidt ud af gruppen?

det er for sent nu at få hende smidt ud når vi skal aflevere idag. vi skal så aflevere hver for sig jo så det bare syn hvis hun ikk når det for så kan hun ikk fremlægge og kan derfor ikk bestå.

Anmeld

7. juni 2011

lykkekevin

ar kender det alt for godt der er bare nogen der tror de kan slippe let fra det hele... men skal hun ikke bare aflevære det samme som jer men fremlægge for sig selv... det gjor vi altid og så kunne lære se via fremlæggelsen hvor meget man har sat sig ind i det

Anmeld

7. juni 2011

Frk Mig

Det er rigtig træls sådan noget .. Vi afleverede grundforløbs projekt i sidste uge .. Og jeg er glad for at jeg valgte at være sammen med min kæreste .. Han går nemlig lige så meget op i det som jeg selv .. Så vi fik afleveret en fin rapport på 80 sider 

Anmeld

7. juni 2011

Mira0911

Det er rigtig træls sådan noget... 

Hvis hun ikke aflevere, beder hun jo også selv om ikke at bestå... 

Men er det en fælles opgave i sammen har skulle skrive om, og så fremlægge hver for sig? 

Anmeld

7. juni 2011

NinaNymannMadsen

lykkekevin skriver:

ar kender det alt for godt der er bare nogen der tror de kan slippe let fra det hele... men skal hun ikke bare aflevære det samme som jer men fremlægge for sig selv... det gjor vi altid og så kunne lære se via fremlæggelsen hvor meget man har sat sig ind i det

jo hun skal nemlig så. men hun har så fået lov til at lave det selv for gider bare ikk sådan noget.
ja de kommer også til at kunne se hvem af os der kan mest til fremlæggelsen og det er også godt nok.
men hold op hvor gør det bare mig sur når hun gør sådan noget. og hun har gjort det mange gange

Anmeld

7. juni 2011

NinaNymannMadsen

Frk Mig skriver:

Det er rigtig træls sådan noget .. Vi afleverede grundforløbs projekt i sidste uge .. Og jeg er glad for at jeg valgte at være sammen med min kæreste .. Han går nemlig lige så meget op i det som jeg selv .. Så vi fik afleveret en fin rapport på 80 sider 

ved bare til næste år når det er sidste år at ejg skal arbejde selv. så er der ingen jeg skal sørge for kommer eller sådan noget.

men mig og hende den anden fra gruppen fik lavet det hele færdig og så må hende der ikk kom jo bare få papirene og komme ind i det på den måde.

Anmeld

7. juni 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Det er rigtig træls sådan noget... 

Hvis hun ikke aflevere, beder hun jo også selv om ikke at bestå... 

Men er det en fælles opgave i sammen har skulle skrive om, og så fremlægge hver for sig? 

ja vi skulle lave den sammen men fremlægge hver for sig. så der kommer lærene også til at kunne se at hun ikk rigtig har været med. og har snakket med vores lære om det idag og hun kunne sku godt forstå jeg abre ville aflevere og så hjem når det var sådan. men det heller ikk første gang at det er sket desværre.

Anmeld

7. juni 2011

Mira0911

NNM skriver:

ja vi skulle lave den sammen men fremlægge hver for sig. så der kommer lærene også til at kunne se at hun ikk rigtig har været med. og har snakket med vores lære om det idag og hun kunne sku godt forstå jeg abre ville aflevere og så hjem når det var sådan. men det heller ikk første gang at det er sket desværre.

Okey... Det var da utroligt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.