Nogle der skal se Brønderslev sagen i aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Faith

Ja jeg regner helt sikkert med at jeg skal se det. Er bare ikke sikker på jeg kan klare det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

slettet_7530

Der falder dom klokken 19,00 iaften.

Håber de begge får den strengeste straf man kan.

Diver instanser i kommunen burde græmme sig, stakkels børn der kunen have været en masse lidelser foruden hvis de havde været lidt mere vågne.

FØJ siger jeg bare

Anmeld

6. juni 2011

Faith

Albertesmor skriver:

Diver instanser i kommunen burde græmme sig, stakkels børn der kunen have været en masse lidelser foruden hvis de havde været lidt mere vågne.

FØJ siger jeg bare

Anmeld

6. juni 2011

VNB

ømh er det mig der er helt galt på den? har lige tjekket mit tv-blad (haha jaja total mormor agtigt ) og det er altså først kl 23.40 de sender det....

men vil RIGTIG gerne se det, så blir super glad hvis de har rykket det!

Anmeld

6. juni 2011

Tip!

Mira0911 skriver:

På Dr1 kl. 20.00.... ? 

Jeg så et klip fra det i sidste uge, nøøøj hvor så det altså bare slet ikke særlig rart ud i det hus... 

Jeg har ikke sådan fulgt med i sagen, kun hørt folk snakke om den... 

Måske jeg har mulighed for at sætte mig ind i aften, hvad der egentlig har foregået og hvad der foregår nu... 

Hej søde..

Ja jeg skal se programmet i aften.. Det er hjerteskærende at se hvad der kan foregå i dagens dk..

Det må være hårdt for dig at se hvad du måske også har været igennem..

til dig..

Anmeld

6. juni 2011

Klumpe-dumpe

Mira0911 skriver:

Okey... Så meget er jeg ikke inde i det om det har fået en straf, det vil jeg da mene at de har... Hæng mig ikke op på det... 

Nu har jeg ikke lige læst det hele, men straffen falder i aften kl. 19:00 i retten i Hjørring.

Anmeld

6. juni 2011

Kloster

Puhha nej jeg skal ikke se det om den sag.

Jeg kan slet ikke holde til at se sådan noget. Jeg kan slet ikke ligge sådan noget fra mig igen og når jeg får noget at vide, tænker jeg videre på det. Tænker på lyde, ansigtsudtryk, gråd, tanker osv. Min psyke kan slet ikke håndtere at børn ikke har det godt.

Og kan ikke ligge det fra mig. Noget jeg fik at vide, hørte ell læste om for 10-15 år siden, kan jævnligt poppe op i mit hovede. Så nej tak... Ingen programmer, samtaler og læsning til mig om pædofile og andre mishandlinger

Anmeld

6. juni 2011

Aves.

FØJ siger jeg bare

Tænk på alle dem der ikke opdages eller bliver gjort noget ved...måske ikke så ekstreme men der er masser af familier som ikke burde have deres børn hjemme men som har det fordi kommunen ikke har råd...vores system fejler i den grad, det hænger ikke sammen...så skræmmende....men jeg forstår ikke at dem der arbejder i det ikke råber megetmeget højt.

Anmeld

6. juni 2011

jydeinden

VNB skriver:

ømh er det mig der er helt galt på den? har lige tjekket mit tv-blad (haha jaja total mormor agtigt ) og det er altså først kl 23.40 de sender det....

men vil RIGTIG gerne se det, så blir super glad hvis de har rykket det!

nej det er kl 20:00 i hvertfald så vidt jeg kan se

Anmeld

6. juni 2011

lauras*mor*

Der er ikke strafudmåling i aften... Men i skrivende stund falder dommen... skyldig eller ikke- skyldig... Strafudmålingen komer først den 21 juni...

Moren og faren er lige blevet kendt SKYLDIGE!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.