Nogle der skal se Brønderslev sagen i aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

december-babyen

Jeg skal se det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Mira0911

december-babyen skriver:

Jeg skal se det

Er det ikke kun børnene som er med i udsendelsen? 

Anmeld

6. juni 2011

Isabella_mor

hvis jeg husker det vil jeg gerne se det... for jeg kan ikke heeeelt hitte ud af sagen, men jeg syntes det er så vemmeligt, så jeg ved ikke om jeg tør..

Anmeld

6. juni 2011

sandorff

Mira0911 skriver:

På Dr1 kl. 20.00.... ? 

Jeg så et klip fra det i sidste uge, nøøøj hvor så det altså bare slet ikke særlig rart ud i det hus... 

Jeg har ikke sådan fulgt med i sagen, kun hørt folk snakke om den... 

Måske jeg har mulighed for at sætte mig ind i aften, hvad der egentlig har foregået og hvad der foregår nu... 

det satser jeg stærkt på. med mindre der er nogle børn der har andre planer for mig.

Anmeld

6. juni 2011

sandorff

Mira0911 skriver:

Okey... Så meget er jeg ikke inde i det om det har fået en straf, det vil jeg da mene at de har... Hæng mig ikke op på det... 

hun spørger fordi der falder straf i sagen idag

Anmeld

6. juni 2011

december-babyen

Joooh muligvis, blir bare såååå arrig når jeg tænker på de svin af nogle forældre

Ja undskyld mit sprog men kan slet ikke fatte man kan være så svinsk og ond mod sine børn eller andre mennesker for den sags skyld.

Anmeld

6. juni 2011

Fam. Madsen

december-babyen skriver:

Joooh muligvis, blir bare såååå arrig når jeg tænker på de svin af nogle forældre

Ja undskyld mit sprog men kan slet ikke fatte man kan være så svinsk og ond mod sine børn eller andre mennesker for den sags skyld.

jeg synes det er lige så utroligt og svinsk at kommunen ikke har trådt ind noget før og hjulpen de børn.. det er jo noget med at de har flytte en masse gang fra de forskellige kommuner.. 

til ts. ja jeg skal helt klart se det.. men skal nok ikke have noget for tæt på mig som jeg kan kaste med..

Anmeld

6. juni 2011

Janni.

Jeg skal se det eller jeg optager det i aften og ser det nok imorgen

Anmeld

6. juni 2011

LenaJohansen

tror os lige jeg vil se det....Nu har man jo hørt så meget om det...

Troede tønder sagen var slem, men brønderslev sagen er da værre endnu Stakkels børn altså

Anmeld

6. juni 2011

LenaJohansen

december-babyen skriver:

nej det er grotesk... De børn er jo total ødelagt og mærket for livet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.