Nogle der skal se Brønderslev sagen i aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.163 visninger
32 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Mira0911

På Dr1 kl. 20.00.... ? 

Jeg så et klip fra det i sidste uge, nøøøj hvor så det altså bare slet ikke særlig rart ud i det hus... 

Jeg har ikke sådan fulgt med i sagen, kun hørt folk snakke om den... 

Måske jeg har mulighed for at sætte mig ind i aften, hvad der egentlig har foregået og hvad der foregår nu... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Mor til prinsessen :-)

Mira0911 skriver:

På Dr1 kl. 20.00.... ? 

Jeg så et klip fra det i sidste uge, nøøøj hvor så det altså bare slet ikke særlig rart ud i det hus... 

Måske jeg har mulighed for at sætte mig ind i aften, hvad der egentlig har foregået og hvad der foregår nu... 

ja hvis tiden tillader det, så vil jeg se den..... Ved du om forældrene fik en straf?

Anmeld

6. juni 2011

132319

Hvis jeg kan holde det ud, tror jeg at jeg skal se det.

Hvis der går for meget "skræk og rædsel journalistik" i den, slukker jeg.

Anmeld

6. juni 2011

Mira0911

Mor til prinsessen :-) skriver:

ja hvis tiden tillader det, så vil jeg se den..... Ved du om forældrene fik en straf?

Okey... Så meget er jeg ikke inde i det om det har fået en straf, det vil jeg da mene at de har... Hæng mig ikke op på det... 

Anmeld

6. juni 2011

Rosa

Absolut. Når man nu ikke kan komme afsted på ferie, så vil jeg da se det. Udfra et fagligt synspunkt er det ltid spændende at se hvad medierne får ud af sådan en sag - men jeg tror ikke de fortæller noget man ikke allerede har kunnet læse sig til, så det er nok mere en mulighed for befolkningen at vurdere om de finder de forskellige personer troværdige når de selv fortæller deres historie.. 

Anmeld

6. juni 2011

Mira0911

Rosa skriver:

Absolut. Når man nu ikke kan komme afsted på ferie, så vil jeg da se det. Udfra et fagligt synspunkt er det ltid spændende at se hvad medierne får ud af sådan en sag - men jeg tror ikke de fortæller noget man ikke allerede har kunnet læse sig til, så det er nok mere en mulighed for befolkningen at vurdere om de finder de forskellige personer troværdige når de selv fortæller deres historie.. 

Kan man læse om sagen nogen steder på nettet? 

Anmeld

6. juni 2011

lukasmor

Mira0911 skriver:

På Dr1 kl. 20.00.... ? 

Puha, en del af mig vil gerne og resten vil ikke.. Er alt alt alt for sart til sådan noget

Anmeld

6. juni 2011

anjaditte

vi skal muli´gvis se det i aften, har læst lidt om det og det giver en meget ubehandlig følelse..

Anmeld

6. juni 2011

Rosa

Mira0911 skriver:

Kan man læse om sagen nogen steder på nettet? 

På tv2's hjemmeside og politiken.dk er der masser af opridsninger om sagen dag for dag 

Anmeld

6. juni 2011

Mira0911

Rosa skriver:

På tv2's hjemmeside og politiken.dk er der masser af opridsninger om sagen dag for dag 

Okey, må jeg lige tjekke ud... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.