UPDATE på "Min læge kendte ikke svaret og var ligeglad! "

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

jeanett 26

Ja ved jeg for min datter hun var kun 6mdr da hun fik det på hele kroppen og lå bare og vendte og drejede sig i sengen fordi det kløede

Ja og så fragten oveni vi plejer give de 237 eller deromkring

Men held og lykke med det du må gerne lige vende tilbage med en melding om det virker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

grøn · ært

jeanett 26 skriver:

Ja ved jeg for min datter hun var kun 6mdr da hun fik det på hele kroppen og lå bare og vendte og drejede sig i sengen fordi det kløede

Ja og så fragten oveni vi plejer give de 237 eller deromkring

Men held og lykke med det du må gerne lige vende tilbage med en melding om det virker

Jeps, kan godt huske (okay, ikke fra da jeg var 6 mdr ) hvor grov meget det kløede da jeg var barn og hvor svært det var ikke at klø i  Kløede altid i det i søvne. Det er lidt nemmere at lade være som voksen, men det klør satme stadig som bare pokker!

Det vil jeg gøre! Jeg håber rigtig meget at have fået mirakel-kuren 

Anmeld

6. juni 2011

Janni.

Silica:

Anbefalet daglig dosis:
2-3 tabletter efter behov. Tabletterne indtages sammen med et glas vand. Anbefales ikke til børn under 12 år. Daglig dosis bør ikke overskrides. Kosttilskud bør ikke erstatte en varieret kost. Bør kun efter aftale med læge eller sundhedsplejerske anvendes af gravide eller børn under 1 år. Opbevares tørt og ikke for varmt, samt utilgængelig for børn.

Du kan læse mere her.. hvis det er dem du tager 

http://www.lekapharm.dk/da-DK/Produkter/Lekaform-Maxi-Serien/Silica-300-Stk.aspx

Anmeld

7. juni 2011

SussieThyssen

Hyldeblomst skriver:

Silica er godt for hud, hår og negle. Jeg har børne eksem og derfor en meget tør (og kløende) hud - det hjælper silicatapletterne på. Desuden flænses og knækker min negle, selvom de er ret korte, hvis jeg ikke tager silica. Så, derfor tog jeg pillerne, men inden jeg ved om jeg må tage dem, må jeg jo leve uden Og det er da også fint - det betyder meget mere for mig, at min kommende spire ikke tager skade.

Så skal  du spise lidt ekstra B2-vitamin i stedet..det virker iøvrigt mindst lige så godt.

Køb B2 på apoteket og tag en kur på følgende måde.

tag en hver morgen i en uge og hold 14 dages pause og så igen i en uge.

Tag kuren når du synes du tænger, men ikke hele tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.