Hvad sover børnene i om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

LinLin

Nessie skriver:

Kan han godt beholde dynen på?

Nej... Men han er ikke kold!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

oerbaek

den store (5 år ) kun i boxer shorts

den mellemste (3 år ) boxer shorts og undertrøje

den mindste 2 mdr langærmet body

Anmeld

6. juni 2011

Janni.

Silas har sovet i en sommerdragt uden body og strømper i nat, og et tæppe over sig noget af natten, den sparker han selv af. Han var fin varm her til morgen 

Anmeld

6. juni 2011

saxa

Begge unger sover kun i undertøj og body (hhv. 3år og 9mdr) 

Anmeld

6. juni 2011

Nemesis

Sara sover i natdragt uden fødder men har så strømper på..og undertøj under.... hun sover konsekvent uden dyne.

jonas på 4½ har nattøj på uden undertrøje under men han har også sparket dynen af sig.

:-) Sisse

Anmeld

6. juni 2011

Valle81

Nessie skriver:

Herhjemme er vi rimelig uenige i, hvad Daniel skal have på om natten, nu det er så varmt.

Jeg siger natdragt uden fødder, fordi han sparker dynen  af sig konstant.

Far siger langærmet bodystocking.

Han gør dog alligevel som jeg synes, men er alligevel i tvivl om farmand har ret? Jeg synes jo bare at benene kan blive så kolde, når der ikke er tøj på dem.

Daniel sover kun med dynebetræk over sig i øjeblikket. Altså i ca. 10 minutter ad gangen

Her sover Anton på 14 mdr i ble og heldragt med fødder.

Han sover aldrig under dynen - sparker den af - og hvis han ikke har heldragt på så er han SÅ kold når jeg kommer ind til ham om morgenen:0(

Anmeld

6. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Nessie skriver:

Herhjemme er vi rimelig uenige i, hvad Daniel skal have på om natten, nu det er så varmt.

Jeg siger natdragt uden fødder, fordi han sparker dynen  af sig konstant.

Far siger langærmet bodystocking.

Han gør dog alligevel som jeg synes, men er alligevel i tvivl om farmand har ret? Jeg synes jo bare at benene kan blive så kolde, når der ikke er tøj på dem.

Daniel sover kun med dynebetræk over sig i øjeblikket. Altså i ca. 10 minutter ad gangen

Ja jeg må nok give din mand ret......

måske et par strømper på hihi.

Her hiver tobias dem bare af + han sover enten i kortærmebluse og ble eller kort eller lang ærmebobystok..

Henriette

Anmeld

6. juni 2011

Fru Nielsen

Lige nu hvor det er så varmt sover mathias i boby og nicklas bare i underbukser.....

Anmeld

6. juni 2011

stella

body 15 mdr. vi har en kold hus

Anmeld

6. juni 2011

sne190810

Her sover hun kun i ble de her dage. Hun sover med et let vattæppe over sig, men sparker det af i, og møver rundt i hele sengen i søvne.

Jeg bor i en taglejlighed på 5.sal, og her KOGER trods for at alle vinduer er åbne 24-7, samt nedrullede gardinere.  Det er værst her om aftenen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.