Hvad sover børnene i om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.703 visninger
45 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Nessie

Herhjemme er vi rimelig uenige i, hvad Daniel skal have på om natten, nu det er så varmt.

Jeg siger natdragt uden fødder, fordi han sparker dynen  af sig konstant.

Far siger langærmet bodystocking.

Han gør dog alligevel som jeg synes, men er alligevel i tvivl om farmand har ret? Jeg synes jo bare at benene kan blive så kolde, når der ikke er tøj på dem.

Daniel sover kun med dynebetræk over sig i øjeblikket. Altså i ca. 10 minutter ad gangen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

LinLin

Adam sover kun i ble i disse dage! (8 mdr)

Anmeld

6. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

I bodystocking eller undertøj

Anmeld

6. juni 2011

Isabeau

Nessie skriver:

Herhjemme er vi rimelig uenige i, hvad Daniel skal have på om natten, nu det er så varmt.

Jeg siger natdragt uden fødder, fordi han sparker dynen  af sig konstant.

Far siger langærmet bodystocking.

Han gør dog alligevel som jeg synes, men er alligevel i tvivl om farmand har ret? Jeg synes jo bare at benene kan blive så kolde, når der ikke er tøj på dem.

Daniel sover kun med dynebetræk over sig i øjeblikket. Altså i ca. 10 minutter ad gangen

Stella sover i hendes undertøj (trusser og undertrøje) og godt nok med hendes juniordyne, men den plejer hun og sparke af. Når jeg så kommer i seng, lægger jeg den lidt over hende.

Udenfor sover hun kun i sit tøj og et meget tyndt tæppe. Forleden da der virkelig var varmt, sov hun kun i bodystocking.

Anmeld

6. juni 2011

9510

her har knægten kun nattøj på ingen strømper eller undertøj, han sparker også dynen af.(21 mdr)

Anmeld

6. juni 2011

serinasmor

serina har kun haft ble på de sidste nætter .. men der har altså også været 26 grader på hendes værelse .. og ville ikke have vinduet stående åben hele natten

Anmeld

6. juni 2011

132319

Min lejlighed er på trods af det varme vejr, dejlig kølig så Kamille sover i langærmet body og lange natbukser 

Anmeld

6. juni 2011

Mi

Maja, 2½år, sover i nattøj, men uden undertrøje. Hun sparker nemlig også dynen af, så hun bliver kold hvis hun ikke har nattøj på.

Anmeld

6. juni 2011

Bondepigen

Emma 2,9 år sover i en kortærmet body, da vores soveværelse vender mod syd og er meget varm. Nogle gange tænker jeg om hun bare skal nøjes med ble, men hun sparker altid dynen af, så det tør jeg ikke...

Anmeld

6. juni 2011

sandratobias

I nat har Amanda sovet i kortærmet body oven på dynen med tæppe over sig.. Ikk for varmt eller for koldt for hende... ( 16 uger )

Tobias sover i t-shirt og boxershorts... ( 4 år ) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.