Hvad sover børnene i om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Mira0911

Julie sover i body... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

NinaNymannMadsen

asta er næsten 2 år og sover lige pt kun i kortærmet body. hun sparker også dynen af nogen gange men hun kan selv tage den på igen og hun fryser ikke.

Anmeld

6. juni 2011

JonTri

Den store på 3 sover i ble og den lille sover i kortærmet body og et par tynde bukser

Anmeld

6. juni 2011

Nessie

DAs mor skriver:

Adam sover kun i ble i disse dage! (8 mdr)

Kan han godt beholde dynen på?

Anmeld

6. juni 2011

Maja88

en sommerdragt- ingen body under og ingen strømper.. hun bliver svøbt i dynen og pakker hende så ud senere så hun ligger på den med et tæppe over sig

og hun er 3 måneder

Anmeld

6. juni 2011

Nessie

Sikke en masse hurtige svar

Det ser ud til at vi gør det forskelligt i hele landet, men der er jo selvfølgelig også forskel på, hvor meget og hvor tit, de sparker dynen af sig.

Jeg har egentlig mest været bekymret for, om han skulle ligge og blive forkølet, hvis han nat efter nat ligger og får kolde ben.
Generelt er han varm når han sover, men jeg synes også hurtigt at benene bliver kolde at røre ved.

Han har også kun natdragt og ble på, ingen strømper eller undertøj

Anmeld

6. juni 2011

Sjl-msl-Mkl

Min store på 3 år sover ikke i noget, min lille pige på 3 ½ mdr. sover i ble, shorts og t-shirt.

Anmeld

6. juni 2011

lukasmor

Nessie skriver:

Herhjemme er vi rimelig uenige i, hvad Daniel skal have på om natten, nu det er så varmt.

Jeg siger natdragt uden fødder, fordi han sparker dynen  af sig konstant.

Far siger langærmet bodystocking.

Han gør dog alligevel som jeg synes, men er alligevel i tvivl om farmand har ret? Jeg synes jo bare at benene kan blive så kolde, når der ikke er tøj på dem.

Daniel sover kun med dynebetræk over sig i øjeblikket. Altså i ca. 10 minutter ad gangen

I en kortærmet/benet body (knap 4 måneder)

Anmeld

6. juni 2011

muzen

m sover i boxer short og en langærmet nattrøje. han sover nemlig heller ike med dyne.

Anmeld

6. juni 2011

Hertzum77

Mine piger sover bare i undertøj når det er så varmt som det har været her i weekenden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.