sygedagpenge... Hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Anonym trådstarter

marloutti skriver:

Ja, hvis du får "så lidt" til hverdag, mærker du nok ikke den store forskel...

Jeg plejer at få et sted mellem 10-12000 udbetalt, men det er alt efter provision... så nej er ikke vant til at få så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

jeg får 3000 mindre om måneden end jeg gjorde da det var arbejdet der betalte.. så det er ikke helt det samme men ring da og snak med kommunen om det

Jeg overvejer det også... Hvad fik du før (hvis jeg må være så fræk at spørger...) det er helt ok hvis du ikke vil svare

Anmeld

6. juni 2011

marloutti

Anonym skriver:

Ja okay så kan jeg godt se jeg ikke skal brokke mig... Jeg faldt fra 125 til 101 så det er 24kr, synes det er meget...

Plus min chef er den dum idiot... På min kontrakt står der at jeg skal arbejde 25-32 timer, har altid arbejdet de 32, men ugen efter jeg blev sygemeldt lavede de min  vagtplan om (hvilket de desværre godt må) så nu hedder det kun 25 timer...

What!!! Sådan en lort! Det er bare så latterligt med de arbejdsgivere, der tror de kan tillade sig at udnytte folk sådan!!!

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

marloutti skriver:

What!!! Sådan en lort! Det er bare så latterligt med de arbejdsgivere, der tror de kan tillade sig at udnytte folk sådan!!!

Ja hun er en rigtig kælling... (hun er også grunden til at jeg er sygemeldt) synes bare det er frækt, ja i min kontrakt står der at de godt kan ændre min vagtplan uden varsel, men det er 7 timer mindre om ugen og til 24 kr mindre i timen.. Så det løber da lidt op

Anmeld

6. juni 2011

Carina:-)

Mettefpigen skriver:

Jeg skal også have sygedagpenge fra kommunen inden jeg skal på barsel, men det er fordi at chefen ikk er medlem af en overenskomst... Men jeg får dagpenge fra den dag jeg blev sygemeldt...

Du skal stadig have de første 21 dage af arbejdsgiver,også selv om han ikke har en overenskomst.

Sådan er sygeloven. (Har selv startet egen virksomhed op)

Anmeld

6. juni 2011

marloutti

Anonym skriver:

Ja hun er en rigtig kælling... (hun er også grunden til at jeg er sygemeldt) synes bare det er frækt, ja i min kontrakt står der at de godt kan ændre min vagtplan uden varsel, men det er 7 timer mindre om ugen og til 24 kr mindre i timen.. Så det løber da lidt op

Ja, føj for pokker.... Det er godtnok luset!!!! Du burde næste finde et andet arbejde jo... Selvom det jo ikke lige er så let....

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Tro mig jeg ville gerne... ville ønske at jeg kunne arbejde, keder mig r.... ud af bukserne her hjemme... til gengæld er her altid meget rent men jeg er gravid i 23 uge så der er ikk mange der vil ansætte mig

Anmeld

6. juni 2011

marloutti

Anonym skriver:

Tro mig jeg ville gerne... ville ønske at jeg kunne arbejde, keder mig r.... ud af bukserne her hjemme... til gengæld er her altid meget rent men jeg er gravid i 23 uge så der er ikk mange der vil ansætte mig

Nåh nej, men når din barsel er overstået.... Så kunne du prøve at finde noget andet inden og så sige det andet op, så du ikke skal tilbage dertil...

Anmeld

6. juni 2011

baby012

Anonym skriver:

Jeg overvejer det også... Hvad fik du før (hvis jeg må være så fræk at spørger...) det er helt ok hvis du ikke vil svare

jeg fik 17 netto .  

nu får jeg ca. 13,5 . så det er alligevel lidt mindre end man er vandt til syns jeg .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.