Hvor mange år imellem dig og din partner? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

Preghiera

Stefanie8 skriver:

Ja kærlighed har ingen alder - jeg havde vidst nok bare fået nok af umodne mænd som ikke havde andet i hovedet end at feste, så det passer mig fint at min mand har nogle lidt andre værdier han værdsætter ) Vi har været sammen i 5 år og venter vores andet barn, så mon ikke det kan holde mellem 2 mennesker - også selvom der er 14 år imellem, he he... 

Det er i hvert fald dejligt at høre om nogen med succeshistorier på trods af alderen Kender nemlig ingen af mine venner der har mere end 2 års mellemrum.

Men ÅH ja... jeg har faktisk altid ubevidst været "efter" de fyre der er ældre end mig... De unge sagde mig ikke så meget - ikke hvis det skulle være fast i hvert fald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

1000Ben

Preghiera skriver:

Det er i hvert fald dejligt at høre om nogen med succeshistorier på trods af alderen Kender nemlig ingen af mine venner der har mere end 2 års mellemrum.

Men ÅH ja... jeg har faktisk altid ubevidst været "efter" de fyre der er ældre end mig... De unge sagde mig ikke så meget - ikke hvis det skulle være fast i hvert fald

Ja det er ikke lige hver dag man møder nogle med større aldersforskel end 5 år - men jeg tror faktisk der er en del af os, he he 

Anmeld

5. juni 2011

Maja_4000

Jeg er 4½ måned ældre end min kæreste (;

Anmeld

5. juni 2011

Hulubulu86

Her er der 7 aars forskel, hvor manden er aeldst.

Anmeld

5. juni 2011

trunte89

Her er der 6-7 års forskel. Min kæreste er ældst.
Han er den yngste jeg har været samme med.

Anmeld

5. juni 2011

Thalia

Her er det 2½ år mellem mig og manden. Han er fra foråret 78, jeg er fra efteråret 80

Anmeld

5. juni 2011

Preghiera

trunte89 skriver:

Her er der 6-7 års forskel. Min kæreste er ældst.
Han er den yngste jeg har været samme med.

okay, hehe så bliver jeg jo nysgerrig..... Hvad var den største aldersforskel så?

Anmeld

5. juni 2011

trunte89

Preghiera skriver:

okay, hehe så bliver jeg jo nysgerrig..... Hvad var den største aldersforskel så?

Hehe. Den ældste var en 13 år ældre. Jeg var lige blevet 17, og han var 30.

Anmeld

5. juni 2011

chael

Preghiera skriver:

Jeg er bare nysgerrig efter en diskussion med en bekendt til en fest der mente at det var "ekstreeeemt!"!

Herhjemme er der nemlig 14 år imellem os og det er der mange der "reagerer" på (som regel folk der ikke kender os, for de der gør, tænker SLET ikke over det!)

Fortæl gerne....

Der er 2 år imellem min kæreste og jeg. Har aldrig været til ældre fyre. Er faktisk lidt til de unge drengerøvs typer

Et par af mine veninder har mænd der er 10 år ældre end dem, men jeg ser det bestemt ikke som et problem eller ekstreemt.

Der er også 14 år imellem min mor og far.

Jeg syntes idag at ældre mænd godt kan være tiltrækkende på en helt anden måde. Men kan nu alligevel også godt lide en drengerøv på min egen alder

*Camilla 23+4

Anmeld

5. juni 2011

Solstrålen

3 år .. han er fra 1980 og jeg er fra 1983 ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.