Hvor mange år imellem dig og din partner? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

W&M <3

Jeg er lige begyndt og date en fyr der er 19år ældre end mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

minimig

Preghiera skriver:

Øv det var da trist Men ja det er jo klart at der så er "skrid" aldersmæssigt i svigerfamilien fx er min niece (min kærestes niece) kun 3 år yngre end mig. Hehe det er mærkeligt. Plus min kærestes faster er 74 år Det svarer til mine bedsteforældre.,

Men tilgengæld giver det hos os ikke andet end smil i familien Heldigvis.

Der er heldigvis ingen problemer idag, men det var en lidt svær start (det skyldes jo nok også at hun var 18 og han var 32 da de fandt hinanden )

Anmeld

5. juni 2011

Preghiera

Stefanie8 skriver:

14 år her - jeg ser tilmed MEGET ung ud i forhold til min alder, så det hjælper ikke på folks reaktioner, Meeeeen vær' ligeglad, bare du har det dejligt 

Dejligt - og så er du også fra odense ! Jeg bekymrer mig heller ikke overhovedet! og det fortæller mig også bare ligegyldigt det er... han er manden til mig. Ingen tvivl!

Anmeld

5. juni 2011

Preghiera

krejl skriver:

Der er heldigvis ingen problemer idag, men det var en lidt svær start (det skyldes jo nok også at hun var 18 og han var 32 da de fandt hinanden )

Hehe ja okay... det lyder også voldsomt. Men da jeg mødte min kæreste var jeg 20 og han 34

Anmeld

5. juni 2011

Lou87

Preghiera skriver:

Ja det er det egentlig Heh, i starten af vores forhold kunne jeg heller ikke lade være med at tænke "Okay så da han gik ud af niende klasse..... der gik jeg med ble!" Hehe. Men men men... jeg KUNNE ikke holde mig fra ham... vi er SÅ sammenflettede og uadskillelige

Jamen er også sikker på man jo nok er sammen for en grund og man vil nok aldrig rigtig ku sætte sig ind i det før man selv stod i situationen Men har aldrig prøvet så stort et spring og i mit hovede er det bare for meget..
Men igen - man ska nok selv "prøve" det

Dejligt i har det sådan

Anmeld

5. juni 2011

MichellaMalou

her er der to år og to måneder og fire dage på mig og min forlovet og han er ældst 

og vi har kendt hinanden siden jeg gik i anden klasse.. 

Anmeld

5. juni 2011

Preghiera

Lou87 skriver:

Jamen er også sikker på man jo nok er sammen for en grund og man vil nok aldrig rigtig ku sætte sig ind i det før man selv stod i situationen Men har aldrig prøvet så stort et spring og i mit hovede er det bare for meget..
Men igen - man ska nok selv "prøve" det

Dejligt i har det sådan

Ja det tror da også jeg havde tænkt det samme for nogle år siden, før ham! Men blah... alder er så ligegyldigt når man bare er forelsket!

Og taaak

Anmeld

5. juni 2011

aya-zia

Preghiera skriver:

Hihi ja det er sjovt som dét er "værre" end omvendt

Det sagde min mor også til det at jeg havde fundet en (meget) ældre fyr: "I det mindste er det til den rigtige side"... øøh ja okay

hehe jaaaa

har ALDRIG forstået hvorfor der er så mange der skal blade sig i hvor gamle ens kæreste er, hvis man elsker en person er alderen vel lige meget

Anmeld

5. juni 2011

1000Ben

Preghiera skriver:

Dejligt - og så er du også fra odense ! Jeg bekymrer mig heller ikke overhovedet! og det fortæller mig også bare ligegyldigt det er... han er manden til mig. Ingen tvivl!

Ja kærlighed har ingen alder - jeg havde vidst nok bare fået nok af umodne mænd som ikke havde andet i hovedet end at feste, så det passer mig fint at min mand har nogle lidt andre værdier han værdsætter ) Vi har været sammen i 5 år og venter vores andet barn, så mon ikke det kan holde mellem 2 mennesker - også selvom der er 14 år imellem, he he... 

Anmeld

5. juni 2011

twinny

to et halvt år.... Hvor han er ældst...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.