Hvor mange år imellem dig og din partner? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

Mor til Mike

9 år  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Henriette1973

Jeg er 8½ år ældre end min mand. Og det er som det skal være

Anmeld

5. juni 2011

Lullusen

3 år imellem os, jeg er 27 og han 30.. vi fandt sammen da jeg var 16

Anmeld

5. juni 2011

Preghiera

krejl skriver:

Jeg er 3,5 år yngre end min kæreste, og det er helt perfekt!

Men der er 14 år mellem mine forældre (mor er yngst), hvilket jeg ved skabte problemer mht både venner og familie. Min faster var 9 år ældre end min far, så dvs hun var 23 år ældre end min mor... det kan godt skabe lidt snik-snak, og gjorde at min mor havde det svært da hun skulle ind i familien.

Øv det var da trist Men ja det er jo klart at der så er "skrid" aldersmæssigt i svigerfamilien fx er min niece (min kærestes niece) kun 3 år yngre end mig. Hehe det er mærkeligt. Plus min kærestes faster er 74 år Det svarer til mine bedsteforældre.,

Men tilgengæld giver det hos os ikke andet end smil i familien Heldigvis.

Anmeld

5. juni 2011

Muffin_girl

Preghiera skriver:

Jeg er bare nysgerrig efter en diskussion med en bekendt til en fest der mente at det var "ekstreeeemt!"!

Herhjemme er der nemlig 14 år imellem os og det er der mange der "reagerer" på (som regel folk der ikke kender os, for de der gør, tænker SLET ikke over det!)

Fortæl gerne....

5 år imellem os  

Anmeld

5. juni 2011

slettet_7530

Jeg har stemt blankt da vi ikke er fra samme årgang men jeg er 8 mdr ældre end min samlever  den mulighed var der ikke

Anmeld

5. juni 2011

Wimmie

Min mand er knap 4 måneder ældre end mig - vi er begge årgang '81

Den sejeste årgang - vi er få men rå

Anmeld

5. juni 2011

Preghiera

Albertesmor skriver:

Jeg har stemt blankt da vi ikke er fra samme årgang men jeg er 8 mdr ældre end min samlever  den mulighed var der ikke

Et hul i min fantastiske undersøgelse!

Hehe, kan se jeg havde overset en mulighed dér... men bare i orden

Anmeld

5. juni 2011

1000Ben

14 år her - jeg ser tilmed MEGET ung ud i forhold til min alder, så det hjælper ikke på folks reaktioner, Meeeeen vær' ligeglad, bare du har det dejligt 

Anmeld

5. juni 2011

slettet_7530

Albertesmor skriver:

Ham jeg boede sammen med før var 11 år ældre end mig og vi mødte hinanden da jeg var bare 16 år  og hav var selvfølgelig 27

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.