Er jeg virkelig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Måske var det noget i forbindelse med ægløsningen.. Eller evt. at ægget satte sig fast Ih det er spændende. Jeg ville ikke kunne lade være med at teste.

Men du giver lige en update, når du ved mere ikke

Jeg vil også helst teste lige nu og her, meeeen jeg "tør" heller ikke rigtig at sige til min kæreste at jeg gerne vil have en test.
Jeg taster imorgen og jeg skal nok lige skrive en update herinde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Jeg vil også helst teste lige nu og her, meeeen jeg "tør" heller ikke rigtig at sige til min kæreste at jeg gerne vil have en test.
Jeg taster imorgen og jeg skal nok lige skrive en update herinde..

Ja, gør det Men husk, at det er lidt tidligt at teste - så der er ingen garantier for at den giver udslag.

Pøjpøj med det

Anmeld

5. juni 2011

Vivian87

Anonym skriver:

Jeg har også en fornemmelse, men jeg er bare i tvivl om det er fordi jeg ønsker det eller at jeg rent faktisk føler det

Jeg var også virkelig bange for at det bare var noget jeg bildte migselv ind fordi jeg ønskede det så meget! Og jeg blev såå ked af det da den første test var negativ, men alle de andre var heldigvis positive

Anmeld

5. juni 2011

Vivian87

Anonym skriver:

Det skal jeg også gøre, men jeg ahr ikke lige en test nu.

Jeg har snakket med min veninde om at jeg tager en test imorgen.
Men altså man kan vel ikke teste når man ikke er gået over tid??

Du kan sagtens teste selvom du ikke er gået over tid! Mange gravide kan få en positiv test 3-4 dage før forventet mens! Jeg testede 6 dage før men testede negativt, 4 dage før= positiv, 2 dage før også positiv og på dagen også positiv.. Og dagen efter var jeg ve lægen og få det bekræftet

Anmeld

5. juni 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Ja det ved jeg og det er derfor at jeg skriver. Jeg synes jo ikke at jeg burde føle mig gravid allerede vel?

Jeg skulle have haft min mens idag, men testede positivt for 5 dage siden På 4 tests, så der er vidst ingen tvivl..

Jeg fik meget ømme babser, lugtesansen har ændret sig, tisser mere end jeg pejer, og nu idag, har kvalmen meldt sig

Prøv at teste

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej de damer.. Jeg lovede at komme med en update.
Men desværre var testen ikke positiv.
Nu ser jeg om ikke men mens kommer lørdag og så tester jeg igen hvis den bliver væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.