Er jeg virkelig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

Madam Blå

Ja, jeg havde også en klar fornemmelse. Men hvad der prøcis gjorde det, kan jeg ikke huske. Men hvis du er 2+6, så har ægget knapt sat sig fast endnu.. Så, hvis du er gravid, så tror jeg du er tættere på 3+5

Hvornår skal du have mens, så du kan teste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Anonym trådstarter

MichelleLjungberg skriver:

Det tror jeg sagtens, at du kan!
Da jeg var gravid, var der noget i mig, som sagde, at jeg skulle tage en test - og jeg ved simpelthen ikke hvorfor .. Den viste sig, at være positiv. 

Sådan har det jeg det jo også, men der er også noget inde i mig der siger at det jo ikke kan passe.

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Ja, jeg havde også en klar fornemmelse. Men hvad der prøcis gjorde det, kan jeg ikke huske. Men hvis du er 2+6, så har ægget knapt sat sig fast endnu.. Så, hvis du er gravid, så tror jeg du er tættere på 3+5

Hvornår skal du have mens, så du kan teste?

Jamen hvis min mens kommer som den skal burde den komme d 10 juni.

Jeg havde mens 10 maj.

For en lille uge siden oplevede jeg noget rigtig klamt da jeg var ude at tisse og efter det har jeg bare været oppustet. Det var så mærkeligt.

Anmeld

5. juni 2011

baby012

altså, det er ikke liegfrem de normale symptomer du beskriver.. 

lyder for mig bare som noget oppustethed. men symptomerne kan komme MEGET tidligt i forløbet.. 

men symptomerne er normalt: 

-kvalme

-ømme bryster

-mens smerter uden mens (murren i underlivet) 

alle disse symptomer havde jeg 2 uger før jeg testede posetivt, altså da jeg var 2 uger henne.. jeg syns du skal vente og se om du går over tid, og hvis du så går de der 5-6 dage over, så tag en test, det slet ikke sikkert du kan se det på en test endnu, kunne jeg ikke før 4. uge . (meget svag streg) 

Anmeld

5. juni 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Jamen hvis min mens kommer som den skal burde den komme d 10 juni.

Jeg havde mens 10 maj.

For en lille uge siden oplevede jeg noget rigtig klamt da jeg var ude at tisse og efter det har jeg bare været oppustet. Det var så mærkeligt.

Ej, må jeg spørge hvad det var?

Men som sagt, jeg "vidste" godt, at jeg var gravid inden jeg skulle have mens. Havde fornemmelsen i en lille uge inden jeg skulle teste. Så du kan sagtens være gravid

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

altså, det er ikke liegfrem de normale symptomer du beskriver.. 

lyder for mig bare som noget oppustethed. men symptomerne kan komme MEGET tidligt i forløbet.. 

men symptomerne er normalt: 

-kvalme

-ømme bryster

-mens smerter uden mens (murren i underlivet) 

alle disse symptomer havde jeg 2 uger før jeg testede posetivt, altså da jeg var 2 uger henne.. jeg syns du skal vente og se om du går over tid, og hvis du så går de der 5-6 dage over, så tag en test, det slet ikke sikkert du kan se det på en test endnu, kunne jeg ikke før 4. uge . (meget svag streg) 

Det eneste jeg ikke har er ømme bryster og det er faktisk underligt for de plejer gerne at blive sten hårde og rigtig ømme 2 uger op til at jeg skal have mens.

De blev heller ikke ømme da jeg var gravid første gang.

Men det andet passer fint.

Anmeld

5. juni 2011

baby012

Anonym skriver:

Det eneste jeg ikke har er ømme bryster og det er faktisk underligt for de plejer gerne at blive sten hårde og rigtig ømme 2 uger op til at jeg skal have mens.

De blev heller ikke ømme da jeg var gravid første gang.

Men det andet passer fint.

tja, måske er du gravid det er der jo ikke nogen der kan sige med sikkerhed endnu .. 

men vent og se tiden an .. 

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Ej, må jeg spørge hvad det var?

Men som sagt, jeg "vidste" godt, at jeg var gravid inden jeg skulle have mens. Havde fornemmelsen i en lille uge inden jeg skulle teste. Så du kan sagtens være gravid

Det var noget slim.. Det lignede æggehvide på en prik. Jeg blev helt vildt forskrækket for det har jeg aldrig oplevet før.

AD

Jeg ved ikke hvad det kan være og jeg har ikke set det siden eller før

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

tja, måske er du gravid det er der jo ikke nogen der kan sige med sikkerhed endnu .. 

men vent og se tiden an .. 

Jamen det gør jeg også der er ikke noget andet at gøre.

Anmeld

5. juni 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Det var noget slim.. Det lignede æggehvide på en prik. Jeg blev helt vildt forskrækket for det har jeg aldrig oplevet før.

AD

Jeg ved ikke hvad det kan være og jeg har ikke set det siden eller før

Måske var det noget i forbindelse med ægløsningen.. Eller evt. at ægget satte sig fast Ih det er spændende. Jeg ville ikke kunne lade være med at teste.

Men du giver lige en update, når du ved mere ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.