Er jeg virkelig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.451 visninger
25 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

Anonym trådstarter

Ingen af jer kan svare på om jeg er gravid, men jeg vælger lige at spørge jer om en masse ting..

Nå men altså, jeg vil super gerne have et barn mere og har efterhånden også fået kæreste med på ideen

Nu er det så at jeg pludselig føler mig gravid
Jeg har en KÆMPE mave om aftenen og det følels som om der er nogle der er i gang med at puste en ballon op inde i min livmor.
Jeg har forventet mens d 10 juni så jeg er jo ikke gået over tid, men jeg plejer altså ikke at føle mig gravid..

Jeg har prøvet at regne lidt på det og hvis jeg skulle være gravid ville jeg så være et sted mellem 2+6 og 3+5, Jeg får ikke samme resultat.

Er der nogle af jer der har kunnet mærke noget så tidligt??
Det er jo anden gang hvis der er noget så jeg ander ikke noget om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

MLT

Prøv at tag en test

Anmeld

5. juni 2011

Vivian87

Jeg synes det er svært at sige sådan noget... Set i bakspejlet så havde jeg det nok på fornemmelsen, men jeg vil ikke kunne sætte en finger på hvad det var der gjorde det.. Det var nok bare en fornemmelse, du ved, noget i mig sagde bare "nu er den det sgu!" men jeg troede ikke på det før jeg stod med 3 positive teste OG lægens ord for at den var god nok

Anmeld

5. juni 2011

maryjane

Tag en test på dagen for forventet mens, eller efter. Det er nok det eneste der kan give dig et reelt svar

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

MichelleLjungberg skriver:

Prøv at tag en test

Det skal jeg også gøre, men jeg ahr ikke lige en test nu.

Jeg har snakket med min veninde om at jeg tager en test imorgen.
Men altså man kan vel ikke teste når man ikke er gået over tid??

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

maryjane skriver:

Tag en test på dagen for forventet mens, eller efter. Det er nok det eneste der kan give dig et reelt svar

Ja det ved jeg og det er derfor at jeg skriver. Jeg synes jo ikke at jeg burde føle mig gravid allerede vel?

Anmeld

5. juni 2011

maryjane

Anonym skriver:

Ja det ved jeg og det er derfor at jeg skriver. Jeg synes jo ikke at jeg burde føle mig gravid allerede vel?

Tjoh, der er jo ikke mange dage til. Tror da godt man kan få symptomer nogle dage før.

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

Vivian87 skriver:

Jeg synes det er svært at sige sådan noget... Set i bakspejlet så havde jeg det nok på fornemmelsen, men jeg vil ikke kunne sætte en finger på hvad det var der gjorde det.. Det var nok bare en fornemmelse, du ved, noget i mig sagde bare "nu er den det sgu!" men jeg troede ikke på det før jeg stod med 3 positive teste OG lægens ord for at den var god nok

Jeg har også en fornemmelse, men jeg er bare i tvivl om det er fordi jeg ønsker det eller at jeg rent faktisk føler det

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

maryjane skriver:

Tjoh, der er jo ikke mange dage til. Tror da godt man kan få symptomer nogle dage før.

Okay. Jeg troede først at man havde symptomer omkring uge 6?

Med min første havde jeg ingen symptomer andet end at mens ikke kom. Det er også så lang tid siden at jeg ikke rigtig kan huske hvordan det lige er med alt det der.

Anmeld

5. juni 2011

MLT

Det tror jeg sagtens, at du kan!
Da jeg var gravid, var der noget i mig, som sagde, at jeg skulle tage en test - og jeg ved simpelthen ikke hvorfor .. Den viste sig, at være positiv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.