Rollen som rugemaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

Madam Blå

Mira0911 skriver:

Jeps.. Denne gang her vælger jeg også mødregruppe fra... 

Ja for søren, baby.dk er et herligt sted... 

Kan jeg godt forstå!

Ja for søren Ved da ikke hvad jeg skulle gøre uden. Bruger godt nok meget tid herinde efterhånden - og jeg elsker det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Mira0911

Madam Blå skriver:

Kan jeg godt forstå!

Ja for søren Ved da ikke hvad jeg skulle gøre uden. Bruger godt nok meget tid herinde efterhånden - og jeg elsker det

Bruger også meget tid herinde... Her er så hyggeligt... 

Anmeld

4. juni 2011

Maja_4000

Madam Blå skriver:

Øv altså! Har du en god mødregruppe eller noget? Det er ærgerligt, at folk falder fra - men samtidig er der også en grund til det.. Man har bare ikke det samme sammen længere. Sådan jar jeg det ihvert fald med dem, som jeg ikke taler med længere.

Ja .. Vi er allesammen unge - Jeg er faktisk den ældste :b Så de er nogelunde i samme situation ..

Men det er sgu hårdt alligevel .. Følte mig virkelig svigtet i laaaang tid efter .. Ved ikke om jeg helt er kommet over det endnu :s Hende der sagde , at hun skulle være "moster" , har jeg ikke hørt fra , siden jeg skrev at jeg havde født :s

Men så er man også bedre tjent uden  Når jeg engang starter i skole igen , skal der nok komme nogle nye veninder (:

Men det er bare en ting man ikke altid er forberedt på , når man planlægger at blive mor .. Jeg var ikke i hvert fald ..

Anmeld

4. juni 2011

Madam Blå

Maja_4000 skriver:

Ja .. Vi er allesammen unge - Jeg er faktisk den ældste :b Så de er nogelunde i samme situation ..

Men det er sgu hårdt alligevel .. Følte mig virkelig svigtet i laaaang tid efter .. Ved ikke om jeg helt er kommet over det endnu :s Hende der sagde , at hun skulle være "moster" , har jeg ikke hørt fra , siden jeg skrev at jeg havde født :s

Men så er man også bedre tjent uden  Når jeg engang starter i skole igen , skal der nok komme nogle nye veninder (:

Men det er bare en ting man ikke altid er forberedt på , når man planlægger at blive mor .. Jeg var ikke i hvert fald ..

Dejligt, at du har dem

Det var da ærgerligt, at hun skulle være sådan. Men som du siger, du er sikkert bedre tjent uden hende Man møder mange nye mennesker, når man starter i skole - så det kan du glæde dig til.

Tror ikke man kan forberede sig på det.. Jeg havde godt tænkt, at der blev tyndet ud i min vennekreds, når jeg blev gravid - men dem havde jeg stort set ikke andet end øl tilfælles med.

Anmeld

4. juni 2011

Maja_4000

Madam Blå skriver:

Dejligt, at du har dem

Det var da ærgerligt, at hun skulle være sådan. Men som du siger, du er sikkert bedre tjent uden hende Man møder mange nye mennesker, når man starter i skole - så det kan du glæde dig til.

Tror ikke man kan forberede sig på det.. Jeg havde godt tænkt, at der blev tyndet ud i min vennekreds, når jeg blev gravid - men dem havde jeg stort set ikke andet end øl tilfælles med.

Jeg drak heller ikke inden jeg blev gravid , så det er ikke der den ligger (;

Men folk ændrer sig jo .. Jeg er "kun" 21 .. Ved ikke lige , hvor ung/gammel du er  Men man bliver pludselig meeeget ældre i manges øjne

Anmeld

4. juni 2011

Madam Blå

Maja_4000 skriver:

Jeg drak heller ikke inden jeg blev gravid , så det er ikke der den ligger (;

Men folk ændrer sig jo .. Jeg er "kun" 21 .. Ved ikke lige , hvor ung/gammel du er  Men man bliver pludselig meeeget ældre i manges øjne

Jeg er kun også 21

Men ja, det gør man. De fleste at mine veninder er mellem 24-28. Så det er lige op over, at de begynder at lave børn De synes i hvert fald, at jeg lægger lidt et pres på dem nu.. Så de kan bare komme i gang, så jeg ikke er den eneste, der skal være mor

Anmeld

4. juni 2011

Maja_4000

Madam Blå skriver:

Jeg er kun også 21

Men ja, det gør man. De fleste at mine veninder er mellem 24-28. Så det er lige op over, at de begynder at lave børn De synes i hvert fald, at jeg lægger lidt et pres på dem nu.. Så de kan bare komme i gang, så jeg ikke er den eneste, der skal være mor

Prøver også at overtale min veninde , kusiner , fætre og alle andre jeg kender på min alder :p Ej :b Men jeg synes det kunne være så hyggeligt

Anmeld

4. juni 2011

Madam Blå

Maja_4000 skriver:

Prøver også at overtale min veninde , kusiner , fætre og alle andre jeg kender på min alder :p Ej :b Men jeg synes det kunne være så hyggeligt

Nogle af mine veninder arbejder i hvert fald på højttryk, for at overtale deres kærester.. meeen, de skal jo ikke overtales. De er klar, når de engang er klar

Men kan godt forstå dig. Synes også det ville være så godt, hvis jeg havde en veninde at følges med i graviditeten og videre frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.