Hjælp den er væk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

BabyThilde

Bondepigen skriver:

Ja det synes jeg da du skal, og husk at svamp smitter, så ikke noget med at dele sut (hihi) eller bestik, glas og lignende...

hehe nej jeg holder mig for mig selv  Har lige talt med vagtlægen og han synes jeg skulle prøve at rense den med noget saltvand, så det prøves lige i første omgang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

millesofie

BabyThilde skriver:

jeg har lige talt med vagtlægen og han mente det var betændelse på tungen aå 1 liter vand med noget salt så skulle den blive så god som nu meet hurtigt, så det prøver jeg da lige i første omgang, synes nu heller ikke den er hvid

Men 1000 tak for svar

så lidt

god bedring

Anmeld

4. juni 2011

BabyThilde

Fisenberg skriver:

så lidt

god bedring

1000 tak

Anmeld

4. juni 2011

Bondepigen

BabyThilde skriver:

hehe nej jeg holder mig for mig selv  Har lige talt med vagtlægen og han synes jeg skulle prøve at rense den med noget saltvand, så det prøves lige i første omgang

Ja det er osse det de anbefaler til småbørn med trøske, som jo osse er svamp..'håber det virker!!!

Anmeld

4. juni 2011

Bondepigen

BabyThilde skriver:

Hov jeg læste det som danskvand, det er IKKE saltvand der anbefales til børnetunger ...sorry

Anmeld

4. juni 2011

BabyThilde

Bondepigen skriver:

Hov jeg læste det som danskvand, det er IKKE saltvand der anbefales til børnetunger ...sorry

hehe  jeg håber ihvartfald det virker hvis ikke prøver jeg med danskvand bagefter

Anmeld

4. juni 2011

Bondepigen

BabyThilde skriver:

hehe  jeg håber ihvartfald det virker hvis ikke prøver jeg med danskvand bagefter

He he god bedring

Anmeld

4. juni 2011

BabyThilde

Bondepigen skriver:

He he god bedring

1000 tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.