Hjælp den er væk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

BabyThilde

Maise86 skriver:

Du har helt ret! En keeedelig and! Mums nu fik jeg lige lyst til julemad...! Hvornår er det Camilla er sat til?

uhmm.. ja og flæskesteg ..uhmm..

jamen hun er sat til den 3 eller 4 juli, hun er ihvertfald i uge 36+0 imorgen, men hun døjede hvis noget med vand i benene, tænker det er varmen der driller hende også (det er synd for hende ).  

Men det bliver bare så spændene for dem, glæder mig vildt meget til at se hvad de får 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Bondepigen

Du har ikke svamp på tungen vel? Det har jeg hørt kunne få mad til ikke at smage af noget... Hvis det er det, så skal du i behandling hurtigt, da det ellers kan blive svært at slippe af med plus det kan brede sig og blive endnu sværere at slippe af med...

Ned til lægen og få det undersøgt!!

Anmeld

4. juni 2011

Maise86

BabyThilde skriver:

uhmm.. ja og flæskesteg ..uhmm..

jamen hun er sat til den 3 eller 4 juli, hun er ihvertfald i uge 36+0 imorgen, men hun døjede hvis noget med vand i benene, tænker det er varmen der driller hende også (det er synd for hende ).  

Men det bliver bare så spændene for dem, glæder mig vildt meget til at se hvad de får 

Ja det er da virkelig spændende! Man bliver næsten hel skruk når folk får bebser!

Anmeld

4. juni 2011

millesofie

BabyThilde skriver:

altså min smagssans, er der nogle der har prøvet det?

Har siden i onsdags haft svigen på min tunge, lidt ligesom hvis man brænder sig, det var bare konstant. Idag er det så blevet lidt bedre, men nu har jeg ingen smagssans, OVERHOVEDET 

Har haft ondt i min hals, men hverken forkølet eller noget i den stil.

Er der noget jeg kan gøre for at få den tilbage igen?

Knus fra min verden hvor alting jeg spiser smager af pap

gå til lægen du har nok svamp i munden  klamt men det sker bare engang i mellem når man har børn  jeg har prøvet det to gange nu

Anmeld

4. juni 2011

BabyThilde

Bondepigen skriver:

Du har ikke svamp på tungen vel? Det har jeg hørt kunne få mad til ikke at smage af noget... Hvis det er det, så skal du i behandling hurtigt, da det ellers kan blive svært at slippe af med plus det kan brede sig og blive endnu sværere at slippe af med...

Ned til lægen og få det undersøgt!!

Ej den tanke havde ikke lige slået mig, må da hellere lige få det tjekket alligevel måske

Anmeld

4. juni 2011

BabyThilde

Fisenberg skriver:

gå til lægen du har nok svamp i munden  klamt men det sker bare engang i mellem når man har børn  jeg har prøvet det to gange nu

Ej hvordan ved man om man har det?

Anmeld

4. juni 2011

BabyThilde

Maise86 skriver:

Ja det er da virkelig spændende! Man bliver næsten hel skruk når folk får bebser!

ha ha niks ikke her, jeg har nok i prinsessen, lysten til at få en mere er ihvertfald MEGET langt væk, det lader jeg jer andre om

Anmeld

4. juni 2011

millesofie

BabyThilde skriver:

Ej hvordan ved man om man har det?

ja det sviger på tungen og ved nogen former for svamp for man også en hvid belægning på tungen men det er ikke et must

ring til lægen, jeg mener at det der creme man putter på er i håndkøb

Anmeld

4. juni 2011

Bondepigen

BabyThilde skriver:

Ej den tanke havde ikke lige slået mig, må da hellere lige få det tjekket alligevel måske

Ja det synes jeg da du skal, og husk at svamp smitter, så ikke noget med at dele sut (hihi) eller bestik, glas og lignende...

Anmeld

4. juni 2011

BabyThilde

Fisenberg skriver:

ja det sviger på tungen og ved nogen former for svamp for man også en hvid belægning på tungen men det er ikke et must

ring til lægen, jeg mener at det der creme man putter på er i håndkøb

jeg har lige talt med vagtlægen og han mente det var betændelse på tungen aå 1 liter vand med noget salt så skulle den blive så god som nu meet hurtigt, så det prøver jeg da lige i første omgang, synes nu heller ikke den er hvid

Men 1000 tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.