Frøken J. skriver:
JEg tror bare jeg har nået et frustrationens højdepunkt, fordi vi har massivt mange problemer med Post Danmark :/ Jeg ved efterhånden ikke, hvor mange gange vi har modtaget forkert post. Eller hvor mange gange pakker er blevet sendt retur, fordi Post DK ikke har smidt en pakkelabel i postkassen. Eller hvor mange gange vi har oplevet, at pakkeposten har smidt en label i postkassen, imens vi var hjemme, fordi han ikke gad gå op af trapperne. (Har rent faktisk set det ske. Ventede en pakke, og hørte en bil stoppe nede foran. Det var pakkeposten. Han sad bag rettet og skrev en seddel, gik ind og lagde den i postkassen og kørte igen. UDEN at se om vi var hjemme!!!!). Og sådan kan jeg blive ved..
Vil nødig være en brokrøv, og var det en éngangsting tror jeg, at jeg ville være ligeglade, men jeg synes virkelig at der efterhånden er udvist en meget stor grad af inkompetence lige her i området 
har du ringet ind til dem og klaget?
jeg har haft nogen af de samme problemmer og jeg ringede ind og fortalte dem på en pæn men hisig måde hvad jeg mente
og siden da har det bare gået godt 
Anmeld