Post Danmark kan bare dét der!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.496 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

Frøken J.

JEg tænker på, om nogen har en idé om, hvordan sådan en meget underlig og dum fejl kan ske?

Jeg bor på R*****vej. I dag banker en mand på med en pakkelabel. På pakkelabelen står der mit navn og min adresse (altså den rigtige adresse, r*****vej). Men min pakkelabel var smidt i denne herres postkasse, og han bor på H******vej. De to vejnavne minder slet ikke om hinanden bortset fra at de ender på "vej". 

Jeg forstår ikke, hvordan der kan ske sådan en fejl? Er der nogen der har et bud? Altså... Den helt forkerte VEJ, det helt forkerte OPGANGSNUMMER smidt i en postkasse, hvor man kan sige sig selv, at hverken mit fornavn eller efternavn står på.

Any clues? Nå, men tak til vedkommende for at komme forbi og rette op på post danmarks fejl. Hvis nogen efterhånden kan overbevise mig om, at post dk er super nice, så kom endelig! Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft en god oplevelse med dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Peanut

Vi bruger GLS.. Dem har der ikke været nogle problemer med endnu 

Anmeld

4. juni 2011

Frøken J.

Peanut skriver:

Vi bruger GLS.. Dem har der ikke været nogle problemer med endnu 

Hvordan er deres priser ift. Post DK? Og er det "nemt" at sende noget med GLS?

Anmeld

4. juni 2011

Wimmie

Kan vel være et uheld? Altså at han måske fik lagt den pakkelabel mellem posten til den anden adresse...

Det er jo meget post at holde styr på i løbet af en dag, så det vil ske at en lap papir kan snige sig ind imellem andre breve.

Anmeld

4. juni 2011

Frøken J.

Wimmie skriver:

Kan vel være et uheld? Altså at han måske fik lagt den pakkelabel mellem posten til den anden adresse...

Det er jo meget post at holde styr på i løbet af en dag, så det vil ske at en lap papir kan snige sig ind imellem andre breve.

JEg tror bare jeg har nået et frustrationens højdepunkt, fordi vi har massivt mange problemer med Post Danmark :/ Jeg ved efterhånden ikke, hvor mange gange vi har modtaget forkert post. Eller hvor mange gange pakker er blevet sendt retur, fordi Post DK ikke har smidt en pakkelabel i postkassen. Eller hvor mange gange vi har oplevet, at pakkeposten har smidt en label i postkassen, imens vi var hjemme, fordi han ikke gad gå op af trapperne. (Har rent faktisk set det ske. Ventede en pakke, og hørte en bil stoppe nede foran. Det var pakkeposten. Han sad bag rettet og skrev en seddel, gik ind og lagde den i postkassen og kørte igen. UDEN at se om vi var hjemme!!!!). Og sådan kan jeg blive ved..

Vil nødig være en brokrøv, og var det en éngangsting tror jeg, at jeg ville være ligeglade, men jeg synes virkelig at der efterhånden er udvist en meget stor grad af inkompetence lige her i området

Anmeld

4. juni 2011

AndreasMor84

Godt spørgsmål.. Post DK ER og FORBLIVER ét stort spørgsmål ang. service 

Anmeld

4. juni 2011

Chris86

Sådan en pakkelabel skrives da først, hvis vedkommende ik er hjemme til at ta imod pakken, sååå... Men måske en dum postmand der ik engang gad forsøge aflevere :O)
Har næsten også kun dårlige oplevelser med posten...
Bor i østjylland og min sidste pakke tog en fra Taulov til Kbh inden den kom.. gad vide hva den skulle derovre ;O) udover at irritere mig over ekstra leveringstid... :/

Anmeld

4. juni 2011

AndreasMor84

Frøken J. skriver:

JEg tror bare jeg har nået et frustrationens højdepunkt, fordi vi har massivt mange problemer med Post Danmark :/ Jeg ved efterhånden ikke, hvor mange gange vi har modtaget forkert post. Eller hvor mange gange pakker er blevet sendt retur, fordi Post DK ikke har smidt en pakkelabel i postkassen. Eller hvor mange gange vi har oplevet, at pakkeposten har smidt en label i postkassen, imens vi var hjemme, fordi han ikke gad gå op af trapperne. (Har rent faktisk set det ske. Ventede en pakke, og hørte en bil stoppe nede foran. Det var pakkeposten. Han sad bag rettet og skrev en seddel, gik ind og lagde den i postkassen og kørte igen. UDEN at se om vi var hjemme!!!!). Og sådan kan jeg blive ved..

Vil nødig være en brokrøv, og var det en éngangsting tror jeg, at jeg ville være ligeglade, men jeg synes virkelig at der efterhånden er udvist en meget stor grad af inkompetence lige her i området

Haha det der med pakkelabeln i postkassen selvom man er hjemme, har jeg også prøvet op til flere gange, selvom jeg har været hjemme og set, at de kom.. Engang gik jeg ned og brokkede mig til posten, som var ved en anden opgang og hun påstod PROMPTE at hun HAVDE ringet på.. ej nej lille dame, vi er 2 hjemme og har IKKE hørt du har ringet på. Hverken på yderdøren eller vores egen dør Fanme ik i orden altså...

Anmeld

4. juni 2011

Mi

Jeg har også oplevet at få et brev som ikke var til min adresse. Det var godt nok samme fornavn, men ellers var der intet som mindede om vores adresse eller postkode. Aner ikke hvordan det sker.

Anmeld

4. juni 2011

NLME<3

Hey vi bruger GLS der tit billiger end postdanmark, men man skal også selv hente pakken et sted i nærheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.