Post Danmark kan bare dét der!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

Peanut

Frøken J. skriver:

Hvordan er deres priser ift. Post DK? Og er det "nemt" at sende noget med GLS?

Priser:  http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/DK01/DA/520004_-pakke-shop-priser.htm

Ja vi synes det er ligeså nemt. Pakken skal jo indleveres, ligesom til Post Danmark.. Og ang modtagelse, så har de altid (de gange vi har modtaget pakke med GLS) været pålidlige - har vi ikke været hjemme, har vi ofte kunne hente det i shoppen, samme aften, selvom der står noget andet på labellen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Frøken J.

Solstråle2011 skriver:

Godt spørgsmål.. Post DK ER og FORBLIVER ét stort spørgsmål ang. service 

Der er virkelig mange ting, der kunne strammes op på! Jeg kan ikke udtale mig om medarbejdernes arbejdsvilkår, stress og underbemanding, men den slags problemer må man løse, så det ikke går ud over forbrugeren. Altså det kan jo ikke passe, at man betaler en pris for at få leveret en pakke til DØREN og ikke til POSTHUSET, og man så alligevel skal hente den på posthuset hver gang. Selvom man var hjemme. Vores pakkepost er også bare altid pisse sur, ham der kommer her tit. Også selvom jeg plejer at tilbyde at komme ned i opgangen og hente pakken, så han ikke skal gå op..

Anmeld

4. juni 2011

Frøken J.

Peanut skriver:

Priser:  http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/DK01/DA/520004_-pakke-shop-priser.htm

Ja vi synes det er ligeså nemt. Pakken skal jo indleveres, ligesom til Post Danmark.. Og ang modtagelse, så har de altid (de gange vi har modtaget pakke med GLS) været pålidlige - har vi ikke været hjemme, har vi ofte kunne hente det i shoppen, samme aften, selvom der står noget andet på labellen  

Det er da ret fine priser!

Anmeld

4. juni 2011

Peanut

louieibsen skriver:

Hey vi bruger GLS der tit billiger end postdanmark, men man skal også selv hente pakken et sted i nærheden

Man skal da kun hente den, hvis man ikke er hjemme når de leverer? De kommer da i hvert fald forbi os, før de leverer det i shoppen.. 

Anmeld

4. juni 2011

Frøken J.

Peanut skriver:

Man skal da kun hente den, hvis man ikke er hjemme når de leverer? De kommer da i hvert fald forbi os, før de leverer det i shoppen.. 

Jeg mener man plejer at kunne vælge selv om det skal leveres hjem eller til shoppen. Det har jeg i hvert fald oplevet de få gange jeg har bestilt noget på nettet der er blevet leveret med GLS

Anmeld

4. juni 2011

Zeus

Sidst de lavede den med bare at smide en pakkelabel i postkassen, ringede jeg derind, og spurgte om hvorfor pokker de ikke kom op - jeg havde været hjemme hele formiddagen?! Det tog 5 min, så stod de i døren med min pakke..

Dengang min kæreste boede selv, hed hans nabo det samme til efternavn som han gjorde.. Tit fik de forvekslet navnene, så de fik hinandens post, hvilket til dels er okay.. Men da han så flyttede ind hos mig, og vi pludselig en dag stod med én af den gamle nabos breve i postkassen, havde vi godt nok  øjne

Anmeld

4. juni 2011

tazz

Jeg fik også altid post til en som godt nok boede i samme by, men havde helt andet efternavn og på en helt anden adresse!

Heldigvis var vi kollegaer, så jeg tog bare hendes post med på arbejde

Anmeld

4. juni 2011

Sabsy

Frøken J. skriver:

JEg tænker på, om nogen har en idé om, hvordan sådan en meget underlig og dum fejl kan ske?

Jeg bor på R*****vej. I dag banker en mand på med en pakkelabel. På pakkelabelen står der mit navn og min adresse (altså den rigtige adresse, r*****vej). Men min pakkelabel var smidt i denne herres postkasse, og han bor på H******vej. De to vejnavne minder slet ikke om hinanden bortset fra at de ender på "vej". 

Jeg forstår ikke, hvordan der kan ske sådan en fejl? Er der nogen der har et bud? Altså... Den helt forkerte VEJ, det helt forkerte OPGANGSNUMMER smidt i en postkasse, hvor man kan sige sig selv, at hverken mit fornavn eller efternavn står på.

Any clues? Nå, men tak til vedkommende for at komme forbi og rette op på post danmarks fejl. Hvis nogen efterhånden kan overbevise mig om, at post dk er super nice, så kom endelig! Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft en god oplevelse med dem

Jeg modtog et brev fra banken - bor i Farum, men dette rev skulle sendes til Svendborg :s

Anmeld

4. juni 2011

Billemyre

Åh ja.. Der sker dæleme indimellem nogle spøjse ting 
Heldigvis er vi ikke ret tit ude for noget, men for et par år siden var manden og jeg i London - Og jeg besluttede at sende et postkort til mine forældre (Jeg har beholdt mit eget navn, så jeg hedder stadig det samme som dem).
Et par dage efter, vi er kommet hjem, får jeg så selvsamme postkort ind ad brevsprækken.. Mine forældres adresse var streget ud og kortet havde fået et fint "Fraflyttet"-stempel, samt at vores adresse nu var blevet skrevet på.
De kunne åbenbart ikke forstå, at jeg ikke var den eneste i DK, der havde det navn...
Spøjst og lidt sjovt på samme tid   

Anmeld

4. juni 2011

Zeus

tazz skriver:

Jeg fik også altid post til en som godt nok boede i samme by, men havde helt andet efternavn og på en helt anden adresse!

Heldigvis var vi kollegaer, så jeg tog bare hendes post med på arbejde

Hahaha, det er da utroligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.