solbadning og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

Carl-Emil's mor

gravid20 skriver:

super  

Takker

Selv tak  men igen spørg din egen læge fordi selvom alle har samme uddannelse som læger så kan de jo sagtens have meget forskellige meninger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Darling<3

MorTilJanuar skriver:

Solarium er ikke sol! Det er kunstigt sol  og det er SOL som i RIGTIG NATUR SOL TS skriver om for hun skriver jo "ved godt kunstig sol ikke er godt, men gælder det virkelig også sol på den naturligt måde ?" 

Omg, bid dog endelig hovedet af mig!

Anmeld

4. juni 2011

baby012

MorTilJanuar skriver:

Selv tak  men igen spørg din egen læge fordi selvom alle har samme uddannelse som læger så kan de jo sagtens have meget forskellige meninger 

spørger lige på tirsdag når jeg skal til skanning syns bare der er MANGE forskellige meninger og holdinger omkring det hehe

Anmeld

4. juni 2011

Carl-Emil's mor

Honey's Kone<3 skriver:

Omg, bid dog endelig hovedet af mig!

Ej oki so sorry var sku ikke sådan ment altså  men beklager da meget hvis du tog det så tæt skulle du nu ikke gøre .... 

Anmeld

4. juni 2011

Carl-Emil's mor

gravid20 skriver:

spørger lige på tirsdag når jeg skal til skanning syns bare der er MANGE forskellige meninger og holdinger omkring det hehe

Det er der også  det er ligesom med pædagogik der er jo også 1000 forskellige meninger så det handler om at finde den man bedst kan relatere til  

Jeg lytter næsten aldrig til min egen læge da jeg er meget uenig med ham men kan ikke skifte før om tre mdr  så jeg bruger mit goldcard i form af stedmor overlæge på gyn. afd  men så længe din mavefornemmelse er god så skal det nok gå 

Anmeld

4. juni 2011

Lise 26

jeg var i tyrkiet sidste sommer hvor der virkelig var varmt og jeg var højgravid. spurge lægen inden om jeg måtte tage sol og det sagde han at det kunne jeg sagtens.. selvfølgelig med måde, men det var for min egen skyld.

Anmeld

4. juni 2011

Carl-Emil's mor

Lise 26 skriver:

jeg var i tyrkiet sidste sommer hvor der virkelig var varmt og jeg var højgravid. spurge lægen inden om jeg måtte tage sol og det sagde han at det kunne jeg sagtens.. selvfølgelig med måde, men det var for min egen skyld.

Anmeld

4. juni 2011

baby012

MorTilJanuar skriver:

Det er der også  det er ligesom med pædagogik der er jo også 1000 forskellige meninger så det handler om at finde den man bedst kan relatere til  

Jeg lytter næsten aldrig til min egen læge da jeg er meget uenig med ham men kan ikke skifte før om tre mdr  så jeg bruger mit goldcard i form af stedmor overlæge på gyn. afd  men så længe din mavefornemmelse er god så skal det nok gå 

er heller ikke helt tryg ved min læge :/ men er meget glad for den klinik der skanner mig, så det benytter jeg mig af det er meget dygtige og erfarene gynekoloer  

men ja, det ikke til at vide hvem man skal lytte til

Anmeld

5. juni 2011

Nynne88

gravid20 skriver:

Okay  

kan jeg så ikke lige få dig til at skrive til mig hvad lægen sagde ? er lidt nysg. omkring det ..  

Jov det skal jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.