solbadning og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

baby012

Nynne88 skriver:

Nu har jeg læst lidt rundt omkring på nettet - og nogle steder står der at livmoderen regulerer varmen og at man ikke skal være bekymret for andet end sin egen hud. Men jeg vil alligevel lige spørge min læge på mandag (skal alligevel ringe) og så lige høre. Jeg har da ligget på standen i dag med min mave fremme og der var mange andre gravide med deres maver også  

Okay  

kan jeg så ikke lige få dig til at skrive til mig hvad lægen sagde ? er lidt nysg. omkring det ..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

baby012

Maise86 skriver:

Jeg tror bare det handler om ikke at blive for varm... Det er også derfor man siger det ikke er godt med sauna og boblebad :-)

uha, alle de game vaner skal vist droppes  

svømmer hver dag næsten og går normalt i sauna bagefter .. puha det bliver hårdt at undvære  

Anmeld

4. juni 2011

baby012

Sabina skriver:

mindst faktor 15 ..

super Tak

Anmeld

4. juni 2011

Maise86

gravid20 skriver:

uha, alle de game vaner skal vist droppes  

svømmer hver dag næsten og går normalt i sauna bagefter .. puha det bliver hårdt at undvære  

Jeg tror bare du skal lytte til din krop og så ikke få det alt for varmt :-)

Anmeld

4. juni 2011

Carl-Emil's mor

gravid20 skriver:

Hej allesammen  

- Jeg sidder bare lige og undre mig over om det er rigtigt at man ikke må tage sol (direkte på maven) når man er gravid, for så koger fosteret? har aldrig hørt om dette før, og ville da lige høre om det er noget i andre følger.. 

er personligt meget glad for solen, og nyder at ligge i den når den endelig er der, men skal jeg lade være med det nu hvor jeg er blevet gravid ? ved godt kunstig sol ikke er godt, men gælder det virkelig også sol på den naturligt måde ? . 

håber der er nogen der kan hjælpe med at gøre mig lidt klogere  

Ikke sandt! har jeg netop fået bekræftet fra overlægen fra gyn.afd....  som tidligere er skrevet reguleres det selv.... 

Anmeld

4. juni 2011

Darling<3

gravid20 skriver:

syns virkelig også det lød underlidt at vandet inde i maven kunne koge, det kan da slet ikke være sundt for kroppen om man så er gravid eller ej heh- 

men ja, så er der vel ikke andet for end at dække maveskindet til når jeg ligger i solen  

Tak for svar

Min veninde's svigerinde, fik af vide af hendes JM, at hun ikke måtte gå i solarium som hun plejer, da fostervandet kan koge. Så den er god nok..

Anmeld

4. juni 2011

baby012

MorTilJanuar skriver:

Ikke sandt! har jeg netop fået bekræftet fra overlægen fra gyn.afd....  som tidligere er skrevet reguleres det selv.... 

super  

Takker

Anmeld

4. juni 2011

baby012

Honey's Kone<3 skriver:

Min veninde's svigerinde, fik af vide af hendes JM, at hun ikke måtte gå i solarium som hun plejer, da fostervandet kan koge. Så den er god nok..

solarium kan jeg godt forstå. det er også en anden form for stråling .. men vidste ikke at naturlig sol kunne skade

Anmeld

4. juni 2011

baby012

Maise86 skriver:

Jeg tror bare du skal lytte til din krop og så ikke få det alt for varmt :-)

ja der er nok ikke andet at gøre

Anmeld

4. juni 2011

Carl-Emil's mor

Honey's Kone<3 skriver:

Solarium er ikke sol! Det er kunstigt sol  og det er SOL som i RIGTIG NATUR SOL TS skriver om for hun skriver jo "ved godt kunstig sol ikke er godt, men gælder det virkelig også sol på den naturligt måde ?" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.