Hvad ønskede I jer af familie/venner, da den bette kom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

Maja_4000

Ikke noget .. Men det var lige op til jul , så folk vidste hvad vi ønskede os i julegave :b

Vi fik tøj (og meget af det!) , babyalarm , sutsko , to uroer , barnevognsrand , aaaalt for mange bamser , penge til OS og et gavekort til BabySam (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

lukasmor

Jeg tror ikke at man normalt ønsker sig noget i barselsgave det er bare noget folk har lyst til at give lidt ligesom en værtindegave, den ønsker man sig heller ikke men folk er jo pænt opdraget og tager noget med alligevel

Anmeld

4. juni 2011

Faith

Lukasmor skriver:

Jeg tror ikke at man normalt ønsker sig noget i barselsgave det er bare noget folk har lyst til at give lidt ligesom en værtindegave, den ønsker man sig heller ikke men folk er jo pænt opdraget og tager noget med alligevel

Præcis...

Anmeld

4. juni 2011

MaybeBaby

smillaluna skriver:

Jeg bryder mig ikke rigtig om at man ønsker sig ting i barselsgave. Det virker efter min mening ret anmasende. Folk skal komme med en ting fordi de har lyst, ikke fordi de har fået stukket en liste i hovedet. Men det er bare min mening.

Det var netop også vores tanke - At det ønsker man sig ikke. Men det var også derfor jeg smed spørgsmålet herind, da mange som sagt i vores omgangskreds har efterspurgt en liste, og vi skulle lige finde ud af, om vi var de eneste, der tænkte, at der først skulle en liste ud til jul/barnedåb og lign.! Men det er også samme flok der gerne vil holde en babyshower og det bliver lige amerikansk nok for mig - men tak for dit svar

Anmeld

4. juni 2011

MaybeBaby

Lukasmor skriver:

^^ Se gerne mit svar til Smillaluna  

Anmeld

4. juni 2011

MaybeBaby

norenberg skriver:

vi ønskede os tøj og legetøj og andre småting som vi ikke selv havde købt...var lige inde at se sådan en leander seng....puhh en pris...sådan en kunne jeg aldrig finde på at invistere i syntes det er at stjæle folk penge at den er så dyr...sådan syntes jeg generelt at det er med alt baby udstyr....første gang jeg fik barn købte vi en dyr barnevogn til 8000 kr og den holdte dårligere end vores andre barnevogne som vi kun har viet 2000 kr for...

Det er lidt en prioteringssag. Barnet kan sove i Landersengen til h*n er 6-7 år og madrassen er med i prisen (også ekstra stykker så madrassen vokser med sengen og kommer nummer 2 så om 3-4 år, så kan den slåes sammen igen til den nyfødte og så kan barn nr. 1 få sin egen brandbilsseng, hvis det skal være det. Her der skal vi ikke ud og investerer i evt. vugge, derefter tremmeseng, derefter en seng i junior størrelse. og med madrasser og lign. så  kunne det snildt ende på 6000 også.

Men vi har som sagt prioteret, at nu har vi fået puslebordet, barnevognen var på tilbud til 3500 sat ned fra 5000, så det ender med at gå lige op

Anmeld

4. juni 2011

otlitrom

Hmm.. Vi har ikke nogle ønsker, fordi vi allerede har fået så meget af mine veninder, de kommende tanter

Vi har købt alt selv. Faktisk fandt jeg ud af idag, at vi kun mangler hoved/halr-fad og et termometer med bøjelig spids Det kan jeg købe sekv, hihi

I vores omgangskreds bliver man ikke spurgt, hvad man ønsker sig.. Man får "et eller andet" - det som folk har lyst til at give. Men har I ønsker og folk direkte spørger, jamen så find på et eller andet de kan give som I kan bruge.. Det kan jeg ikke se noget forkert i.

Jeg har ingen ønskeliste, fordi vi som sagt er færdige. Og vi bliver heller ikke spurgt, for det gør man ikke i vores omgangskreds.

Min far havde det åbenbart lidt svært med ikke at have hjulpet til med barnevogn etc. økonomisk, så han gav et tilskud til vaskemaskine. Og indtil videre er det sgu den bedste gave jeg har fået! (Undskyld tanter )

Anmeld

4. juni 2011

Faith

MaybeBaby skriver:

Det var netop også vores tanke - At det ønsker man sig ikke. Men det var også derfor jeg smed spørgsmålet herind, da mange som sagt i vores omgangskreds har efterspurgt en liste, og vi skulle lige finde ud af, om vi var de eneste, der tænkte, at der først skulle en liste ud til jul/barnedåb og lign.! Men det er også samme flok der gerne vil holde en babyshower og det bliver lige amerikansk nok for mig - men tak for dit svar

Jamen hvis folk har bedt om en liste, er det da en helt anden sag. Så skal i da bare gi den gas. Det er jo osse fuldstændig forskelligt hvordan man gør det. Det ene er ikke mere rigtigt end det andet.

Anmeld

4. juni 2011

lukasmor

MaybeBaby skriver:

^^ Se gerne mit svar til Smillaluna  

Så ikke de tidligere indlæg inden jeg skrev, kan nu også se at de har bedt om en liste, så kan jeg bedre forstå du spørger jeg havde nok bare sagt at det skulle være helt op til dem

Anmeld

4. juni 2011

Valle81

MaybeBaby skriver:

Ja, er lige ved at lave mig en fin liste over ting vi mangler at købe og krydse det af vi bestilte i går (Hurraaaaa vi skal have en Leander seng!) men hvad købte I selv, og hvad ønskede I jer som barselsgaver?

Her er vi også blevet spurht hver gang - og vi har ønsket os, tøj i større størrelse, skråstol, legetæppe, lækre badeogcreme produkterosv, bæresele, gavekorttil babysam osv:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.