Nogle gode forslag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

Bambii

Madam Blå skriver:

Er det en fest, der vare hele natten? For så tror jeg, at det bliver svært med 1000 kr. Der skal jo mange øl til så

Som en anden skriver er gryderet en god ting. Der kan man fylde en masse billige ting i, og koge ris til. Så brød og evt salat, så er det ikke så dyrt.

Jeg har sagt til folk at de selv skal tage det drikkelse med de skal have ud over vin og sodavand..

Men jeg regner med at det er hvertfald noget af natten.. Så ja, der skal lidt til..

Jeg håber lidt at min kæreste kan tjene lidt ekstra penge inden min fødselsdag, så vi har lidt flere penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Billemyre

Åh, hvor jeg kender det med økonomien, der skal passe 

Måske er det bare mig, der er lidt for afslappet nogle gange, men kan man ikke bede folk om selv at tage drikkevarer med? Altså, som i: Alt hvad folk gerne vil drikke?
Så kan du jo evt. have en hulens masse isvand med lime, citron eller agurk (og ja, det smager rigtig godt med et par agurkeskiver i ) parat til fri brug.
Det tror jeg, jeg ville gøre
Medmindre naturligvis de 1.000,- kun skal dække maden og ikke drikkevarer...?

Derudover kunne du evt. lave ristaffel?
Koge en bunke ris, lave en lækker gang kylling-i-karry og så have små skåle stående med rosiner, peanuts, bananer, bønnespirer og hvad man ellers kan finde på..? Det burde ikke blive alt for dyrt...

Held og lykke  

Anmeld

4. juni 2011

Kofoed.

Tunmouse til forret (det er rart billigt), hamburgerryg (kan du få en ret stor i bilka til 100-150 kr) med kål og kartofler og slut af med to islagkager fra fx fakta. Så kommer maden op på 400 kr og resten kan gå til drikkevarer.

Men igen, kommer også an på om i spiser meget eller lidt.

Anmeld

4. juni 2011

Miss T

Billige retter kan være retter, hvor man kan lave store portioner samtidig med at ingredienser koster ok.

Lasagne

Frikadeller

Kartoffelsalat

Flødekartofler

Pastasalat

Flutes

Bulgursalat

Hakkebøffer

Porrer/bacon Tærter

Ovnbagte kartofler

Bagte kartofler

Råkost salat (gulerod, æble, appelsin)

Supper

Chili con carne med flutes

God fødselsdag

Anmeld

4. juni 2011

Madam Blå

Bambii skriver:

Jeg har sagt til folk at de selv skal tage det drikkelse med de skal have ud over vin og sodavand..

Men jeg regner med at det er hvertfald noget af natten.. Så ja, der skal lidt til..

Jeg håber lidt at min kæreste kan tjene lidt ekstra penge inden min fødselsdag, så vi har lidt flere penge

Hmm.. Hvis i finder øl og vin på tilbud, så kan det måske gå an Maden behøver ikke at være så dyr jo. Men måske hvis i lige smider et par hundrede krover oveni, så der er til lidt mere drikkelse - så tror jeg det kan gå!

Anmeld

4. juni 2011

Bambii

Det største problem er at jeg næsten har lovet en 3 retters, da alle som kommer syntes jeg er rimelig god til at lave mad.. Så er nærmest nød til at lave det..

Jeg har også selv overvejet at folk selv kunne tage alt det med de skal drikke, men kan ikke få mig til ikke at servere bare vin til maden..

Anmeld

4. juni 2011

Bambii

Kofoed33 skriver:

Tunmouse til forret (det er rart billigt), hamburgerryg (kan du få en ret stor i bilka til 100-150 kr) med kål og kartofler og slut af med to islagkager fra fx fakta. Så kommer maden op på 400 kr og resten kan gå til drikkevarer.

Men igen, kommer også an på om i spiser meget eller lidt.

Det lyder faktisk som en ret god idé.. Den må jeg lige tænke over

Anmeld

4. juni 2011

Kofoed.

Bambii skriver:

Det lyder faktisk som en ret god idé.. Den må jeg lige tænke over

Måske i kan lave brownies og softice til dessert i stedet, så kommer jeg i hvert fald gerne

Hmm, skal måske op til svigermor (Løkken) den weekend og kender helt sikker nogen der skal over grænsen inden ferie, men skriver lige en af de kommende dage, så kan vi måske aftale noget med drikkevare

Anmeld

4. juni 2011

Bambii

Kofoed33 skriver:

Måske i kan lave brownies og softice til dessert i stedet, så kommer jeg i hvert fald gerne

Hmm, skal måske op til svigermor (Løkken) den weekend og kender helt sikker nogen der skal over grænsen inden ferie, men skriver lige en af de kommende dage, så kan vi måske aftale noget med drikkevare

Det er da også bare super lækkert.. Men jeg har overvejet at lave en lagkage selv til dessert måske..

Det kunne være rigtig lækkert hvis du alligevel skal over grænsen eller kender nogen som skal.. Men jeg har jo desværre ikke mulighed for at hente det i lykken..

Anmeld

4. juni 2011

Kofoed.

Bambii skriver:

Det er da også bare super lækkert.. Men jeg har overvejet at lave en lagkage selv til dessert måske..

Det kunne være rigtig lækkert hvis du alligevel skal over grænsen eller kender nogen som skal.. Men jeg har jo desværre ikke mulighed for at hente det i lykken..

Hmm, altså vi er tit i Hjørring når vi er deroppe, men det er så stadig et stykke vej fra frederikshavn. Men det er vel næsten det mindste problem.

Men skriver lige en pb, når det er sikker om vi skal afsted den weekend Det bliver aftalte senest på mandag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.