Nogle gode forslag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.461 visninger
27 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

Bambii

Heej Piger

Jeg skal holde fødselsdag her den 25, men jeg kan simpelthen ikke komme på hvad jeg skal servere af mad, da jeg ikke har så mange penge.. Jeg har ca. 1000kr. til mad og drikke til 14 mennesker.. Det er jo ikke særlig meget.. Men det er 20 år, så jeg vil holde noget fødselsdag, da jeg ikke har min familie samlet særlig ofte..

Men er der nogen af jer der har nogle forslag..? Jeg er helt tom for ideer..

og på forhånd tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Darling<3

Bambii skriver:

Heej Piger

Jeg skal holde fødselsdag her den 25, men jeg kan simpelthen ikke komme på hvad jeg skal servere af mad, da jeg ikke har så mange penge.. Jeg har ca. 1000kr. til mad og drikke til 14 mennesker.. Det er jo ikke særlig meget.. Men det er 20 år, så jeg vil holde noget fødselsdag, da jeg ikke har min familie samlet særlig ofte..

Men er der nogen af jer der har nogle forslag..? Jeg er helt tom for ideer..

og på forhånd tak..

Jeg synes altid du er online så sent, hehe

Der bliver heltsikker godt vejr, ville man kunne grille?? altså pengemæssigt..

Anmeld

4. juni 2011

Bambii

Honey's Kone<3 skriver:

Jeg synes altid du er online så sent, hehe

Der bliver heltsikker godt vejr, ville man kunne grille?? altså pengemæssigt..

Ja, syntes også altid du er online så sent Hehe..

Jeg kan bare ikke sove om natten for tiden.. Og det er altid om natten, underligt nok, at jeg kommer til at tænke på en masse underlige ting og så er det med at spørge inden man glemmer det igen hihih !!

Anmeld

4. juni 2011

Darling<3

Bambii skriver:

Ja, syntes også altid du er online så sent Hehe..

Jeg kan bare ikke sove om natten for tiden.. Og det er altid om natten, underligt nok, at jeg kommer til at tænke på en masse underlige ting og så er det med at spørge inden man glemmer det igen hihih !!

Jeg er født B-mennesker, ligger altid og glor tv til langt ud på natten Vidt irriterende, står jo mega sent op

Det er også bare med at spørge når man har spørgsmålet liggende på tungen

Men tror du ikke at i ville kunne grille for 1000 kr??

Anmeld

4. juni 2011

Bambii

Honey's Kone<3 skriver:

Jeg er født B-mennesker, ligger altid og glor tv til langt ud på natten Vidt irriterende, står jo mega sent op

Det er også bare med at spørge når man har spørgsmålet liggende på tungen

Men tror du ikke at i ville kunne grille for 1000 kr??

Jeg har ALTID været A menneske og er det sådan set stadig, står nemlig stadig tidligt op og går tidligt i seng.. Men så vågner jeg midt om natten og kan ikke sove igen før efter mange timer.. Mega belastende..

Jo, det tænker jeg faktisk godt vi kan.. Men tænker mere at vi jo er mange mennesker og vi er nød til at sidde indenfor, da vores have ikke er ret stor.. Og det er min kæreste der kommer til at stå ved grillen, da jeg ikke er meget for det.. Og det ved jeg at han ikke gider en hel aften..

Jeg havde tænkt på noget tre retters af en slags, da jeg og kæresten er mega gode til at lave mad.. Men vi er bare ikke så gode til at finde på hvad vi skal lave når nu vi har et budget at gå efter.. For vi er bedst til det hvor vi går ud og finder et godt stykke kød og så plejer vi ikke at kigge på prisen, men så plejer det jo også kun at være os selv eller kun hvor vi er 4-6 pers. alt afhængig af om det er venner eller familie der kommer.. Og så kan vi sagtens komme af med 2-400kr. for bare kød, men det er bare som om at når vi så er 14-16pers. så kommer det hvertfald op i det dobbelte af pris og vi skal også have tilbehør og drikkelse.. Så render det op..

Det skal lige siges at min kæreste havde et rimelig godt lønnet job, så det var jo ikke noget problem ikke at tænke over hvad vi brugte af penge.. Men han er desværre blevet fyret nu, så det kan vi ikke mere..

Hmm, tænke tænke..

Anmeld

4. juni 2011

SaraLM

Havde du tænkt det skulle være decideret fest, som i øl og vin også?

Altså når det kommer til drikkevarer, sodavand, øl, og vin kan det jo altid betale sig at køre en tur til Tyskland, medmindre du er fra Sjælland og skal over broen...

Ellers kan man jo lave en lækker gryderet af en art, det er som regel billigt selvom der skal laves en stor portion - ellers er der muligheden med at lave nogle lækre hjemmelavede frikadeller og hjemmelavet kold kartoffelsalat - det er ikke alt for dyrt at lave selv og smager super godt

Anmeld

4. juni 2011

Bambii

SaraLM skriver:

Havde du tænkt det skulle være decideret fest, som i øl og vin også?

Altså når det kommer til drikkevarer, sodavand, øl, og vin kan det jo altid betale sig at køre en tur til Tyskland, medmindre du er fra Sjælland og skal over broen...

Ellers kan man jo lave en lækker gryderet af en art, det er som regel billigt selvom der skal laves en stor portion - ellers er der muligheden med at lave nogle lækre hjemmelavede frikadeller og hjemmelavet kold kartoffelsalat - det er ikke alt for dyrt at lave selv og smager super godt

Ja, jeg havde tænkt med øl og vin.. Havde også tænkt på det med tyskland, men det er som vi desværre bor i frederikshavn..(nordjylland) Så der er lidt langt og køre og så er der alligevel benzin, så det bliver hammer dyrt..

Lyder da også som en god idé med frikadeller og kartoffel salat eller gryderet..

Jeg tager gerne imod flere forslag.. Bare en masse forskellige ting jeg kan vælge imellem

Anmeld

4. juni 2011

SaraLM

Bambii skriver:

Ja, jeg havde tænkt med øl og vin.. Havde også tænkt på det med tyskland, men det er som vi desværre bor i frederikshavn..(nordjylland) Så der er lidt langt og køre og så er der alligevel benzin, så det bliver hammer dyrt..

Lyder da også som en god idé med frikadeller og kartoffel salat eller gryderet..

Jeg tager gerne imod flere forslag.. Bare en masse forskellige ting jeg kan vælge imellem

Ja, kan godt se at turen helt deroppe fra også blir ret dyr

Måske du kan lave en aftale med det lokale supermarked om mængde rabat? Ved ikke om det er en mulighed...

Anmeld

4. juni 2011

Madam Blå

Er det en fest, der vare hele natten? For så tror jeg, at det bliver svært med 1000 kr. Der skal jo mange øl til så

Som en anden skriver er gryderet en god ting. Der kan man fylde en masse billige ting i, og koge ris til. Så brød og evt salat, så er det ikke så dyrt.

Anmeld

4. juni 2011

B&J

du kan ikke evt få dem til at tage lidt kød med så i kunne grille for pastasalat eller kartofle salat er ikke så dyrt pølser og spyd det er også rimelig billigt, men det bliver lidt dyrt i den sidste ende med drikke vare håber i får det til at slå til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.