Honey's Kone<3 skriver:
Jeg er født B-mennesker, ligger altid og glor tv til langt ud på natten
Vidt irriterende, står jo mega sent op
Det er også bare med at spørge når man har spørgsmålet liggende på tungen
Men tror du ikke at i ville kunne grille for 1000 kr??
Jeg har ALTID været A menneske og er det sådan set stadig, står nemlig stadig tidligt op og går tidligt i seng.. Men så vågner jeg midt om natten og kan ikke sove igen før efter mange timer.. Mega belastende..
Jo, det tænker jeg faktisk godt vi kan.. Men tænker mere at vi jo er mange mennesker og vi er nød til at sidde indenfor, da vores have ikke er ret stor.. Og det er min kæreste der kommer til at stå ved grillen, da jeg ikke er meget for det.. Og det ved jeg at han ikke gider en hel aften..
Jeg havde tænkt på noget tre retters af en slags, da jeg og kæresten er mega gode til at lave mad.. Men vi er bare ikke så gode til at finde på hvad vi skal lave når nu vi har et budget at gå efter.. For vi er bedst til det hvor vi går ud og finder et godt stykke kød og så plejer vi ikke at kigge på prisen, men så plejer det jo også kun at være os selv eller kun hvor vi er 4-6 pers. alt afhængig af om det er venner eller familie der kommer.. Og så kan vi sagtens komme af med 2-400kr. for bare kød, men det er bare som om at når vi så er 14-16pers. så kommer det hvertfald op i det dobbelte af pris og vi skal også have tilbehør og drikkelse.. Så render det op..
Det skal lige siges at min kæreste havde et rimelig godt lønnet job, så det var jo ikke noget problem ikke at tænke over hvad vi brugte af penge.. Men han er desværre blevet fyret nu, så det kan vi ikke mere..
Hmm, tænke tænke.. 
Anmeld